خانه ورزش اخبار ورزش آقاجانیان: چه با من چه بدون من، تیم ملی را دوست دارم!

آقاجانیان: چه با من چه بدون من، تیم ملی را دوست دارم!

0

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مارکار آقاجانیان ضمن تسلیت به خانواده شهدای حادثه حمله تروریست‌ها گفت: امیدوارم تیم ملی فوتبال با اقتدار برابر ازبکستان به میدان برود و مانند دوره قبل مستقیم به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه صعود کند. به هرحال مسابقات این چنینی که حالت تورنمنتی دارد و ۳ بازی دیگر تا پایان این تورنمنت داریم که اولین دیدار آن مقابل ازبکستان است. نتیجه این بازی برای ما از هر لحاظ اهمیت دارد، چرا که ۳ امتیاز این دیدار می‌تواند خیال ما را برای صعود به جام جهانی قطعی می‌کند. هر چند در فوتبال هیچ تیمی را نباید دست کم گرفت.

وی خاطرنشان کرد: ازبکستان تیم خوبی است، بنابراین بازی آسان برابر این تیم نداریم، ولی با روحیه بالایی که از بازیکنان و در رأس آن کارلوس کی‌روش و کادر فنی سراغ دارم، مطمئنم تیم ملی می‌تواند موفق باشد. با توجه به اینکه ازبکستان بازی دوستانه‌ای با تایلند داشته، بدون شک کادر فنی آخرین اطلاعات را از این تیم بدست آورده است.

مربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان اشاره‌ای به اردوی تیم ملی در اتریش کرد و افزود: به نظرم اردوی اتریش و بازی با مونته‌نگرو همانطور که همه بازیکنان و کادر گفته‌اند اردوی مناسب و ثمره آن نیز بازی خوب توأم با نتیجه بوده است. امیدوارم روز دوشنبه تیم ملی با دست پر از زمین مسابقه بیرون بیاد و بتواند دل هزاران هوادار را یک‌بار دیگر شاد کند.

آقاجانیان تصریح کرد: تیم ملی را دوست دارم، چه با من و چه بدون من، چرا که تیم ملی برای مردم است و برای شخص خاصی نیست. من هم مثل بقیه مردم برای تیم ملی کشورم آرزوی موفقیت دارم. از هواداران عزیز می‌خواهم به ورزشگاه بیایند، چرا که حضور آنها تاثیر زیادی در روحیه بازیکنان دارد و به آنها انگیزه مضاعف می‌دهد.  ما می‌توانیم از  امتیاز میزبانی به نحو احسن استفاده کنیم. فوتبال قابل پیش بینی نیست. آروزی قلبی من این است که تیم ملی نتیجه بگیرد.

 سایت فدراسیون فوتبال

  • آقاجانیان: تیم ملی در حال حاضر شرایط خوبی دارد

    به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مارکار آقاجانیان در ابتدا ضمن تبریک سال نو گفت: امیدو…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *