سرانجام نمرات عنوان Nioh که یک بازی Action-RPG با تم سامورایی می‌باشد منتشر شد. این بازی که از سری سولز الهام‌گیری نموده‌است چند روز دیگر بصورت انحصاری برای PS4 عرضه می‌شود. در زیر می‌توانید این نمرات و نقدها را مشاهده کنید.

IGN :96

با احتساب مراحل سخت بازی و ماموریت‌های جانبی، عنوان Nioh به خوبی می‌تواند 100 ساعت از وقت شما را به خود اختصاص دهد؛ این یک چالش است که قطعا ارزشش را دارد. این بازی با سیستم مبارزاتی فوق‌العاده و جذابش هویت خود را برجسته می‌کند و نمونه‌ای درخشان از یک بازی A-RPG است.

Nioh یک عنوان حیرت‌آور است که به آسانی می‌تواند یک مدعی زودهنگام برای GOTY شدن باشد.
LaPS4 : 92
XGN : 92
Nioh یکی از بهترین عناوین A-RPG می‌باشد که تابحال ساخته شده‌است. ویژگی‌های بسیار زیادی در این بازی چالش‌برانگیز ادغام شده‌اند که بیش از 40 ساعت از زندگی‌تان را به خود مشغول می‌کند.
Team Ninja به اندازه‌ی کافی وقت خود را روی Nioh گذاشت که مطمئن شود این بازی عالی می‌شود؛ و باید بگوییم آن‌ها وقت خود را تلف نکردند. محصول نهایی یک A-RPG شگفت‌انگیز است که الهام زیادی هم از سری سولز کرده‌است. ولی با این اوصاف، این بازی پیچیدگی خاصی به این الهامات می‌دهد که در نهایت باعث می‌‌شود بازی با افتخار روی پای خود بایستد.
Nioh هدفش این است که بهترین عنوان A-RPG سال شود. این بازی که دارای سیستم مبارزاتی عالی و طراحی بسیار زیبای نقشه و باس‌فایت‌ها می‌باشد، کسانی را که این ژانر را تجربه کرده‌اند فرا می‌خواند.
Nioh یک بازی خیلی سخت است، به خصوص در بخش باس‌فایت‌ها. اگر یک بازیکن حرفه‌ای و باحوصله هستید قطعا از این چالش لذت خواهید برد.
نمی‌توان انکار کرد که Nioh آسان‌تر از سری سولز است. چون در سری سولز حتی نمی‌توانستم به باس‌ها برسم چه برسد به اینکه بخواهم آن‌ها را شکست دهم ولی اشکالی ندارد. در کل Nioh نسبت به سری سولز برای افرادی که دید خوبی نسبت یه این سری ندارند، قابل دسترس‌تر است.
Nioh یک نیاز هست برای طرفداران سری سولز!
Nioh یک بازی بسیار چالش‌برانگیز هست. حتی بعضی وقت‌ها خیلی خیلی سخت می‌شود. بازی نیازمند تمرکز بسیار بالایی می‌باشد. البته سختی یک بازی لزوما به معنای موفقیت آن نیست. به همین دلیل من این بازی را به گیمرهای خیلی حرفه‌ای توصیه می‌کنم.
http://up.vbiran.ir/uploads/19800148640651338518_88.JPG
پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *