همان‌طور که می‌دانید ارائه‌دهندگان سیستم DRM یعنی Denuvo به تازگی برروی وبسایت خود دچار مشکلی تکنیکی شده بودند، که سبب می‌شد اکثر کاربران آن‌ها برای مدتی بسیار مختصر، دسترسی نامحدود به اطلاعات پایگاه داده این سایت داشته باشند و بدانند که احتمالا کدام‌یک از عناوین پیشِ‌رو برای PC عرضه خواهند شد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamingBolt، همان‌طور که در این اطلاعات فاش‌شده وجود داشته، شرکت Rockstar در آینده از Denuvo استفاده خواهد کرد. چرا این موضوع مهمی است؟ خب Denuvo یک فراهم‌کننده DRM ایت که تنها برروی پلتفرم PC کار می‌کند و تا جایی که ما می‌دانیم، Rockstar برای آینده تنها عرضه یک عنوان را در برنامه دارد. و خب همان‌طور که همه می‌دانید آن عنوان، بازی موردانتظار Red Dead Redemption 2 است.

اکنون این عنوان تنها برای عرضه برروی کنسول‌های نسل هشتمی PS4 و Xbox One تایید شده است ولی اگر نگاهی به بازی‌های بزرگ پیشین Rockstar یعنی Grand Theft Auto IV و Grand Theft Auto V بیندازیم، متوجه می‌شویم که احتمال دارد همانند این دو عنوان که با تاخیر و البته آپدیت‌های بزرگ برروی PC عرضه شدند، Red Dead Redemption 2 نیز برروی PC عرضه شود.

خب به این خبر و اطلاعات درز شده به دید سندی برای عرضه بازی برروی PC نگاه نکنید؛ تمام این حرف‌ها صرفا برپایه حدس و گمان هستند و تا زمانی که Rockstar چیز را تایید نکند، نمی‌توان درباره آن مطمئن بود.

به نظر شما آیا احتمال عرضه Red Dead Redemption 2 برای PC وجود دارد؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *