خانه تکنولوژی اخبار احتمالا گلکسی S8 فاقد جک ۳.۵ میلی‌متری بوده و با یک هدفون بی‌سیم همراهی می‌شود

احتمالا گلکسی S8 فاقد جک ۳.۵ میلی‌متری بوده و با یک هدفون بی‌سیم همراهی می‌شود

0

رقابت اپل و سامسونگ در همه زمینه‌ها وجود دارد. هر دو کمپانی با معرفی هدست‌های واقعا بی‌سیم خود نشان دادند که قرار است استانداردی جدید را در این زمینه شکل دهند. متاسفانه هر دو محصول معرفی شده در این زمینه یعنی Gear IconX سامسونگ و ایرپادهای اپل چندان رضایت بخش نبودند. سامسونگ Gear IconX نتوانست نظر کارشناسان و کاربران را به خود جلب کند و تاخیرهای متعدد اپل برای عرضه ایرپادها موجب نارضایتی کاربران گشت. با توجه به اطلاعاتی که SamMobile به تازگی منتشر کرده است، سامسونگ در حال کار بر روی یک هدفون بی سیم جدید است که این بار قرار است به همراه گلکسی S8 روانه بازار شود.

برخی شایعات میگویند که گلکسی S8 هم‌چون دو پرچم‌دار اخیر اپل فاقد پورت ۳.۵ میلی‌متری هدفون خواهد بود. اگر این شایعات به واقعیت بپیوندد می‌توان انتظار داشت که سامسونگ در صدد ارایه هدفون‌های بی‌سیم بهتری باشد. اگرچه حذف جک ۳.۵ میلی متری هدفون را اپل قبل از سامسونگ به انجام رسانده است، اما نمی‌توان پیش‌بینی کرد که حذف این پورت محبوب چه عکس‌العملی را در میان کاربران سامسونگ خواهد داشت.

نکته‌ای که باید به آن توجه داشت این است که سامسونگ تاکنون چند مدل مختلف از گلکسی S8 را مورد آزمایش قرار داده است، بنابراین حذف پورت ۳.۵ میلی‌متری و جایگزینی آن با هدفون‌های بی‌سیم تنها می‌تواند یک کانسپت باشد که ممکن است به حقیقت بپیوندد. به هر حال بهتر است تا تایید یا تکذیب رسمی این اخبار منتظر بمانیم.

گلکسی S8

 

منبع آی تی رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *