همانطور که مطلع هستید، به رسم سنت هیدئو کوجیما، هنوز اطلاعات چندانی از داستان جدیدترین بازی در دست توسعه‌اش، یعنی Death Stranding، در دست نیست. کوجیما همیشه در این مورد مرموزانه رفتار می‌کرده و علاقه‌مند به رساندن مفهومش از طرق غیرعادی بوده است. به موجب همین نکته، حتی انتشار تصاویر نامربوطی از سوی این کارگردان خلاق، می‌تواند پرده از نکته‌ای از داستان و ویژگی‌های بازی‌اش بردارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با گیمفا همراه باشید.

هیدئو کوجیمای افسانه‌ای اخیراً اقدام به انتشار یک تصویر از طریق حساب کاربری رسمیش در شبکه‌ی اجتماعی توییتر کرده است. به نظر می‌رسد که این تصویر، به بازسازی صحنه‌ای از بازی Death Stranding می‌پردازد که هیدئو کوجیما و مدس میکلسن (Mads Mikkelsen) در آن حضور دارند. این احتمال از آنجایی قوت می‌گیرد که کوجیما با انتشار این تصویر نوشت که وی در حال بازی کردن نیست و این بخشی از کارش است. به همین دلیل و سابقه‌ی کوجیما، می‌توان تحقق چنین مهمی را قبول کرد. تصاویر مورد بحث را می‌توانید از زیر مشاهده کنید:

بازی مورد انتظار Death Stranding توسط استودیوی شخصی کوجیما برای کنسول پلی‌استیشن ۴ در دست ساخت و توسعه قرار دارد. اگرچه تاریخ انتشار این بازی هنوز مشخص نشده است، اما با توجه به شنیده‌های مختلف، می‌توان انتظار عرضه‌ی آن را در سال ۲۰۱۸ میلادی داشت. از سوی دیگر با توجه به صحبت‌های اولیه کوجیما در زمان رونمایی از این بازی، می‌توان انتظار عرضه‌ی آن را برای رایانه‌های شخصی مدتی پس از عرضه برای پلی‌استیشن ۴ داشت. در راستای دیگر اخبار مرتبط با بازی Death Stranding، کوجیما چندی پیش اعلام کرد که از همان ابتدا برای اجرای نقش شخصیت اصلی این بازی به نورمن ریداس فکر می‌کرده است. وی چندی پیش در خصوص آزادی عملی که Death Stranding در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد نیز صحبت کرد که از این نشانی می‌توانید اطلاعات بیشتری از این مورد کسب کنید.  اخیراًشایعات حضور استفانی ژوستن در این بازی بار دیگر تقویت شد. کوجیما در ادامه‌ی صحبت در خصوص این عنوان ابراز داشت که تاریخ عرضه‌ی این بازی را در ذهن خود مشخص کرده اما تصمیمی به گفتن آن به صورت عمومی ندارد.

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *