خانه بازی اخبار احتمال ساخت سری دوم عنوان THE EVIL WITHIN افزایش پیدا کرد

احتمال ساخت سری دوم عنوان THE EVIL WITHIN افزایش پیدا کرد

0

طبق لیستی لو رفته برای فراخوان استخدام در مشاغلی همچون ترجمه و تضمین کیفیت و باگ‌یابی برای عنوانی معرفی‌نشده در سبک ترس‌ و بقا، به نظر می‌رسد شرکت Bethesda در حال کار بر روی نسخه‌ی دوم The Evil Within می‌باشد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Playstation Universe، با اینکه هیچ بیانیه‌ی رسمی‌‌ مرتبط با این موضوع و در دست ساخت بودن The Evil Within 2 منتشر نشده است، اما لیست مشاغل به پلتفرم‌های Xbox One و PS4 اشاره داشته است. گفته می‌شود استدیوی Tango Gameworks که مسئول ساخت نسخه‌ی اول The Evil Within بوده است، دو سال است که در حال کار بر روی عنوان جدیدی است که انتظار می‌رود در سال 2017 معرفی شود.

همینطور لازم به ذکر است که شرکت Bethesda که وظیفه‌ی نشر The Evil Within را در اختیار دارد، این عنوان را یک IP بزرگ و مهم در بین شمار وسیعی از سری‌های مختلفِ خود می‌داند. همینطور استدیوی Tango Gameworks به تبدیل کردن این عنوان به یک سری، ابراز علاقه کرده است و The Evil Within را یک عنوان تک‌قسمتی نمی‌داند.

نظر شما چیست؟ چقدر علاقه‌مند هستید که نسخه‌ی دیگری از The Evil Within را تجربه کنید و به نظر شما چه بخش‌های از بازی باید نسبت به نسخه‌ی اول بهبود پیدا کنند؟

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *