همانطور که شما هم قبول دارید؛ پوکمون گو درهای آشنایی با واقعیت افزوده را به روی همه گشود. استارتاپ Get Quriouss نیز قصد دارد با استفاده از بازی‌های لمسی، کودکان را بیشتر با واقعیت افزوده آشنا کند.

استارتاپ Get Qurious با معرفی Get Qurious Maker Box، بازی‌های کارتی فیزیکی را با دنیای تعاملی ترکیب کرده است. این استارتاپ با استفاده از تصویرسازی در واقعیت افزوده، بازی‌های کارتی فیزیکی را با انیمیشن‌های قصه‌گو ترکیب کرده است.

استارتاپ Get Qurious وترکیب هیجان‌انگیز بازی‌های دنیای واقعی و مجازی

استارتاپ Get Qurious

این بازی واقعیت افزوده برای کودکان 4 تا 9 سال طراحی شده است. کودکان با نگه داشتن قطعات فیزیکی بازی همچون تصاویر حیوانات مختلف در جلوی دوربین آیپد، شاهد نمایش انیمیشن‌ها بر روی صفحه نمایش تبلت خود خواهند بود.

برای مثال با نگه داشتن روی تصویر سه خوک کوچک، قصه بر روی اپلیکیشن به نمایش درخواهد آمد.

کارت‌های تعاملی قصه، پازل‌ها، کتاب استیکرها و ماسک‌های مربوط به آنها نیز داستان را به زندگی واقعی خواهند آورد.

استارتاپ Get Qurious

ایده اصلی ساخت این بازی، انجام فعالیت‌های فیزیکی با استفاده از دست و ساخت کاردستی به جای فقط مشغول شدن با اپلیکیشن و خیره شدن به صفحه نمایش بوده است.

استارتاپ Get Qurious به کودکان در یادگیری مفاهیم منطقی، تفکر انتقادی، درک مطلب و خلاقیت در یک بازی فیزیکی به سبک قصه‌گویی سه بُعدی کمک خواهد کرد.

ایده اصلی این استارتاپ ارائه یک سبک یادگیری چند مدلی برای کودکان و درگیر کردن حواس مختلف آنها بوده است.

Sesh Sareday یکی از بنیانگذاران این استارتاپ از نگرانی والدین در مورد اعتیاد کودکان به گوشی می‌گوید، بازی‌های فیزیکی کودکان در حال رنگ باختن هستند.

بیدار کردن کنجکاوی در کودکان و شعله‌ور کردن خلاقیت در وجود آنها، برای رویاپردازی در مورد آنچه که دوست دارند در واقعیت به آن دست یابند، ایده ساخت بازی واقعیت افزوده Get Qurious Maker Box بوده است.

واقعیت افزوده به ابزار آموزشی قدرتمندی تبدیل خواهد شد

استارتاپ Get Qurious

این محصول ساده و کاربردی توانایی‌هایی را به اپلیکیشن‌ها یا اجسام دنیای واقعی می‌دهد که در شرایط واقعی قابل دستیابی نیستند.

باکس بازی شامل فعالیت‌های مختلفی می‌شود. یکی از این فعالیت‌ها کتاب داستانی با 12 بخش کارت‌های داستانی است که با قرار گرفتن در برابر دوربین تبلت، داستان‌های آنها به نمایش درخواهد آمد.

با قرار دادن ماسک‌های مختلف بر روی صورت و قرار دادن چهره در برابر دوربین، امکان فشار دادن دکمه میکروفون و صحبت کردن به جای شخصیت‌های داستان نیز وجود خواهد داشت.

می‌توان گفت رقابت در زمینه بازی‌های واقعیت افزوده که بازی‌های دنیای فیزیکی را با دنیای دیجیتال ترکیب می‌کنند، شدت گرفته است.

قبلا نیز شاهد رونمایی بازی‌هایی همچون Osmo بودیم که اسباب بازی و اپلیکیشن را با هم ترکیب کرده بود. بازی Square Panda هم از این دسته بازی‌ها است که آیپد را با تجهیزات جانبی که قادر به خواندن بلوک‌های فیزیکی حروف فیزیکی هستند، ترکیب می‌کند.

Sesh Sareday می‌گوید: محصول ما صرفا آموزشی نیست و هدف یادگیری از طریق بازی بوده است. این کمپانی 5 کارمند دارد و اپلیکیشن آنها فعلا فقط برای iOS در دسترس است اما برای تکامل بیشتر این بازی واقعیت افزوده و اضافه کردن عناصر جذاب‌تر به آن تلاش می‌کند.

منبع هات اپ نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *