عنوان ARK: Survival Evolved ساخته استودیوی وایلدکارت است که محبوبیت بسیاری دارد. حال سازندگان از پشتیبانی آن از واقعیت مجازی می‌گویند.

جرمی استیگیلز از استودیوی وایلدکارت در مصاحبه اخیر خود درباره قدرت اسکورپیو و خوبی قدرت آن برای بازی‌ صحبت کرده است. در ابتدا به این نکته اشاره دارد که اسکورپیو از قدرت کافی برای پشتیبانی از واقعیت مچازی برخوردار است و قدرت آن به‌قدری است که می‌تواند بازی‌ها را برروی وی‌آر باکیفیت بسیار خوبی اجرا کند. ARK: Survival Evolved هم‌اکنون تا حدودی از واقعیت مجازی پشتیبانی می‌کند و تیم قصد دارد آن را ارتقا دهد.

کنسول پروژه اسکوردیو به‌اندازه کافی قدرتمند است تا از واقعیت مجازی پشتیبانی کند و می‌تواند بازی‌ها را با کیفیت بسیار خوبی نشان دهد. هم‌اکنون ما منتظر هستیم تا کنسول به‌صورت عمومی در دسترس توسعه دهندگان قرار گیرد تا ببینیم با چه چیزی سرکار داریم و چه کارهایی می‌توانیم انجام دهیم.

ما هیجان بسیاری برای پشتیبانی ARK: Survival Evolved از وی‌آر داریم و پشتیبانی ساده‌ای که این بازی از واقعیت مجازی دارد اصلا به آن چیزی که ما در ذهن داریم نزدیک نیست. پشتیبانی کنونی بسیار ساده بوده و ما مشغول جمع آوری بازخورد برای بهبود آن هستیم. ما هم‌اکنون از اکولویوس ریفت پشتیبانی می‌کنیم و قصد داریم کار متفاوتی با HTC Vive انجام دهیم.

ما چیز زیادی از کاری که مایکروسافت درحال انجام دادن با اسکورپیو است نمی‌دانیم اما به محض عمومی شدن آن تیمی برای کار بررویش قرار می‌دهیم.

پروژه اسکودیو در تعطیلات ۲۰۱۷ انتشار می‌یابد. ARK: Survival Evolved هم‌اکنون در دسترس رایانه‌های شخصی، پلی استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان است.

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *