خانه ورزش اخبار ورزش استوک سیتی ۱-۲ چلسی؛ گام اول از هشت گام نهایی با موفقیت طی شد

استوک سیتی ۱-۲ چلسی؛ گام اول از هشت گام نهایی با موفقیت طی شد

0

چلسی در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس مقابل استوک سیتی به پیروزی ۲-۱ دست یافت تا با این برد، یک قدم دیگر به قهرمانی این فصل جزیره نزدیک تر شود.

در یکی از پنج بازی همزمان عصر شنبه از هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس، استوک سیتی در خانه خود پذیرای چلسی بود. قضاوت این مسابقه برعهده آنتونی تیلور بود. ترکیب دو تیم برای این بازی به شرح زیر بود:

استوک سیتی

گرانت، باردسلی، شاوکراس، ایندی، پیترز، رامدن، کمرون، آلن، آرناتوویچ، والترز، برائینیو

ذخیره ها: گیون، مونیسا، ویلن، آفلای، آدام، دیوف، کراوچ

چلسی:

کورتوا، آزپیلیکوئتا، لوئیز، کیهیل، موزس، کانته، ماتیچ، آلونسو، ویلیان، کاستا، پدرو

ذخیره ها: بگوویچ، زوما، آکه، چالوباه، لوفتوس چیک، فابرگاس، باتشوایی

آبی های لندن در حالی در هفته بیست و نهم لیگ برتر پای به زمین بازی گذاشتند که امیدوار بودند با کسب یک برد دیگر به قهرمانی نزدیک تر شوند. کونته اعلام کرده بود که تیمش برای قطعی کردن قهرمانی خود به هشت برد نیاز دارد.

میهمان بازی را بهتر شروع کرد و توانست در ۱۵ دقیقه ابتدایی از فشار نسبی خود روی میزبان به گل برسد. ویلیان همچون بازی رفت درخشان ظاهر شد و موفق به گلزنی شد.

دقیقه ۱۳: خطا روی آلونسو در سمت چپ زمین، چلسی را صاحب یک ضربه آزاد کرد، ویلیان توپ را به سمت دروازه نواخت و با اشتباه گرانت در این صحنه، چلسی توانست به گل برتری برسد.

بعد از این گل، چند دقیقه بعد آلونسو می توانست بازی را ۲-۰ کند که این بار خروج گرانت موفق بود و چلسی در رسیدن به گل ناکام ماند. اما در ادامه بازی پربرخورد و فیزیکی دنبال شد و چندین بار مسابقه به دلیل مصدومیت بازیکنان متوقف شد و داور هم چند بار از کارت زرد خود استفاده کرد.

اما استوک که نمی خواست در خانه شکست بخورد، به چلسی فشار آورد و حد فاصل دقایق ۳۰ تا ۴۰، به موقعیت های خوبی رسید. ابتدا در دقیقه ۳۴، میزبان توسط ایندی به گل تساوی رسید که تیلور بعد از مشورت با کمک خودش، خطای برائینیو روی آزپیلیکوئتا را گرفت و این گل مردود اعلام شد. اما استوک ۴ دقیقه بعد به گل تساوی رسید.

دقیقه ۳۸: کیهیل درون محوطه والترز را هل داد و تیلور هم نقطه پنالتی را نشان داد، والترز خود پشت نقطه پنالتی ایستاد و با یک ضربه مطمئن بازی را ۱-۱ کرد.

به این ترتیب نیمه نخست با تساوی ۱-۱ پایان یافت.

در نیمه دوم بازی افت زیادی پیدا کرد، حتی برخوردهای فیزیکی هم کمتر شد و بیشتر توپ در میانه میدان در جریان بود. اما در ۲۵ دقیقه پایانی مسابقه، چلسی دوباره به چند موقعیت خوب رسید. ابتدا دقیقه ۶۶ ضربه آزاد آلونسو به تیر دروازه برخورد کرد، سپس شوت ماتیچ توسط گرانت مهار شد و در ادامه هم ضربه پدرو در موقعیتی مناسب، با مهار دروازه بان استوک، راهی کرنر شد.

اما در آن سمت، استوک هم روی ضدحملات به موقعیت های خوبی رسید ولی ضربات نهایی بازیکنان تیم هیوز اصلاً کیفیت لازم را نداشت.

در حالی که تقریباً همه منتظر سوت پایان بودند و چلسی هم تا حد زیادی به تساوی رضایت داده بود، کیهیل اشتباهش را جبران کرد و چلسی را به گل برتری رساند.

دقیقه ۸۷: ضربه کرنر از جناح راست نواخته شد، لوئیز ضربه سر را به سمت دروازه حریف زد، پیترز در دفع توپ اشتباه کرد و موقعیت خوبی را برای کیهیل فراهم ساخت، او هم کار را تمام کرد.

در ادامه چلسی برای گل بعدی هم فرصت داشت اما به گل سوم نرسید. در دقیقه پنجم وقت های اضافه بازی هم باردسلی از زمین بازی اخراج شد.

به این ترتیب چلسی با این سه امتیاز، ۷۲ امتیازی شد و گام بلند دیگری به سوی قهرمانی در لیگ جزیره برداشت.

 

 

دانلود خلاصه بازی استوک سیتی ۱-۲ چلسی

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *