خانه ورزش اخبار ورزش اتلتیک بیلبائو ۱ – ۲ رئال مادرید؛ ۳ امتیاز حیاتی در کورس قهرمانی

اتلتیک بیلبائو ۱ – ۲ رئال مادرید؛ ۳ امتیاز حیاتی در کورس قهرمانی

0

شاگردان زیدان موفق شدند در ورزشگاه سن مامس با گل های کریم بنزما و کاسمیرو از سد شاگردان والورده عبور کرده و با ۶۵ امتیاز و یک بازی کمتر به صدرنشینی مقتدرانه خود ادامه دهند.

دقیقه ‘۶: بیلبائو در دقایق ابتدایی اجازه عرض اندام به حریف صاحب نام خود نمی داد و در اولین موقعیت نسبتاً جدی خود، گارسیا به صورت آکروباتیک و نه چندان محکم به توپ ضربه زد اما ناواس با اشتباهی دیگر توپ را ناقص دفع کرد و ناچو به ناچار زیر توپ زد تا خطر دور شود.

دقیقه ‘۹: روی ضدحمله ای خطرناک از رئال مادرید، کارواخال با همکاری خوب خود با بنزما، به داخل محوطه حریف نفوذ کرد و پاس عرضی خود را به رونالدو رساند، اما ستاره پرتغالی در موقعیت آفساید دروازه را باز کرده بود.

دقیقه ‘۱۵: ضربه ایستگاهی ارسالی بازیکنان بیلبائو از سمت چپ با ضربه سر گارسیا همراه شد و در میانه راه به یرای رسید اما ضربه این بازیکن از کنار دروازه به شکلی خطرناک به بیرون رفت.

دقیقه ‘۱۶: بلافاصله رئال مادرید حمله ای خطرناک ترتیب داد و روی پاس در عمق بنزما برای رونالدو، این بازیکن با پای چپ ضربه ای زمینی به زاویه مخالف زد اما کپا با واکنشی خوب این توپ نه چندان محکم را برگشت داد.

دقیقه ‘۱۹: این بار باز هم روی یک ضربه ایستگاهی ارسالی از سوی کروس، سرخیو راموس در تیر دوم قبل از بنزما با سر به توپ ضربه زد اما توپ با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت؛ اگر کاپیتان مادریدی ها توپ را رها می کرد، بنزما موقعیت بهتری داشت.

دقیقه ‘۲۵ (۰-۱)(کریم بنزما): رئال مادرید به گل اول بازی دست یافت؛ پاس پشت دفاع عالی کاسمیرو و کنترل خوب رونالدو و در نهایت پاس عرضی ستاره پرتغالی، بنزما را در مقابل دروازه قرار داد تا او با یک بغل پای دقیق و تک ضرب توپ را به گوشه دروازه کپا بفرستد.

در ادامه نیمه اول اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و بازی با همان نتیجه ۱-۰ به سود شاگردان زیدان پایان یافت و این تیم برای ۴۹ـمین بازی متوالی، موفق به گلزنی شد؛ ضمن اینکه کاسمیرو با دریافت کارت زرد، بازی بعدی تیمش مقابل آلاوز را از دست داد.

دقیقه ‘۶۰: لوکا مودریچ به عنوان اولین تعویضی بازی و رئال مادرید، جای خود را به لوکاس وازکز داد تا دوندگی در خط میانی این تیم افزایش یابد و هافبک کروات نیز استراحت کند.

دقیقه ‘۶۲: پاس عرضی بازیکن بیلبائو به داخل محوطه و ضربه بغل پای خطرناک ویلیامز با واکنش عالی ناواس برگشت داده شد تا دروازه رئال مادرید نجات یابد.

دقیقه ‘۶۵ (۱-۱)(آریتز آدوریز): بیلبائو نهایت استفاده را از عقب نشینی میهمان خود کرد و به گل رسید؛ ارسال توپ از سمت راست، با ضربه سر گارسیا در تیر دوم همراه شد تا آدوریز از فاصله ای نزدیک با دروازه ضربه سر خود را به گل تبدیل کند.

دقیقه ‘۶۸ (۱-۲)(کاسمیرو): رئال مادرید خیلی زود حملات خود را از سر گرفت و به گل دوم رسید؛ کرنر ارسالی کروس با ضربه سر رونالدو مقابل پای کاسمیرو قرار گرفت تا وی با مکثی کوتاه دروازه بان را فریب داده و به راحتی دروازه را باز کند.

دقیقه ‘۷۲: رئال مادرید فرصتی طلایی را از دست داد؛ همکاری دیدنی مارسلو و بنزما با نفوذ مهاجم فرانسوی به داخل محوطه ۶۶ قدم همراه شد اما پاس به بیرون او پاسخ مناسبی از رونالدو دریافت نکرد و در برگشت، مارسلو از راه رسید و توپ را به بالای دروازه زد.

دقیقه ‘۷۷: ویلیامز برای چندمین بار از سمت راست به داخل محوطه رئال مادرید نفوذ کرد و شوت زد که ناواس به خوبی زاویه را بست و توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ‘۷۹: کریستیانو رونالدو هم با تصمیم زیدان از بازی بیرون کشیده شد و ایسکو در ادامه بازی جانشین او شد.

دقیقه ‘۸۵: آلوارو موراتا هم به عنوان آخرین تعویض، جای کریم بنزما، زننده گل اول مسابقه به بازی آمد؛ مهاجم فرانسوی با گلزنی در این مسابقه شمار گل های خود در لالیگا را به عدد ۸۸ رساند.

در نهایت رئال مادرید موفق شد دومین شکست خانگی فصل را هم به حریف باسکی خود تحمیل کرده و موقتاً اختلاف خود در صدر جدول را به ۵ امتیاز افزایش داد.

ترکیب دو تیم و آمار بازی:

مشاهده خلاصه بازی

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *