خانه ورزش اخبار ورزش اعتراض شدید و درگیری در مجمع فدراسیون فوتبال با رأی آوردن اسلامیان

اعتراض شدید و درگیری در مجمع فدراسیون فوتبال با رأی آوردن اسلامیان

0

اعتراض شدید و درگیری در مجمع فدراسیون فوتبال با رأی آوردن اسلامیان

در پایان مجمع عمومی سالیانه فدراسیون فوتبال رأی‌گیری برای انتخاب یکی از اعضای هیئت رئیسه انجام و محمود اسلامیان با ۴۰ رأی به عنوان عضو جدید هیئت رئیسه انتخاب شد. شهاب‌الدین عزیزی خادم هم ۲۶ رأی آورد و یک رأی نیز مخدوش اعلام شد.

این اتفاق با حواشی زیادی هم همراه بود، چراکه برخلاف تمامی مجامع انتخاباتی رأی شماری روی تخته سفیدی که در سالن مجمع قرار دارد علامتگذاری نمی‌شد. برخی افراد نیز به این موضوع اعتراض داشتند.

در ادامه، آرش جابری بازرس شمارش آرا مجمع فدراسیون فوتبال درباره اعتراض‌هایی که برخی افراد پس از پایان مجمع به رأی‌گیری هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال داشتند، گفت: حاشیه‌ای وجود نداشت، فقط انتهای رأی‌گیری عزیزی خادم اعتراض داشت.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا رأی‌ها نشان داده نشد و به یک‌باره اسلامیان به عنوان عضو هیئت رئیسه اعلام شد،‌ تصریح کرد: به خاطر اینکه فقط یک نفر قرار بود انتخاب شود رأی‌گیری را به این شکل برگزار کردیم.

بازرس رأی‌گیری مجمع فدراسیون فوتبال درباره اینکه هیچ موقع رأی‌گیری به این شکل برگزار نشده است،‌ گفت: به هر حال این رأی‌گیری به تأیید مجمع رسیده و اسلامیان به عنوان عضو جدید انتخاب شده است. اگر هم کسانی هستند که شکایت دارند می‌توانند پیگیری کنند.

تانی کال

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *