به تازگی یک قابلیت جدید به نام پیام‌های مخفی (Secret Messages) به پیام رسان وایبر اضافه شده است. این قابلیت به کاربر اجازه می‌دهد برای هر پیام یک زمان خاص تعیین کند تا پس از آن بصورت اتوماتیک پاک شود.

کار با این قابلیت جدید بسیار ساده است. کافی است تا عکسی که نمی‌خواهید برای مدت زیادی قابل مشاهده باشد را انتخاب کنید و روی آیکون ساعت ضربه بزنید، سپس مدت زمانی که می‌خواهید این تصویر قابل مشاهده باشد را تنظیم کنید. این ویژگی همانند یکی از قابلیت‌های اسنپ‌چت است، هنگامی که گیرنده عکس یک بار آن را مشاهده کند، برخلاف استوری‌های اینستاگرام که قابلیت چندین بار دیده شدن را دارند، عکس بصورت خودکار پاک می‌شود.

زمانی که عکس ارسال شود هم شما و هم طرف مقابل آن را بصورت محو می‌بینید، اما هنگامی که تصویر باز و توسط گیرنده دیده شود، پس از مدت زمان تعیین شده پاک می‌شود و تنها ردی از آن در چت باقی می‌ماند. به گفته وایبر این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا در مورد پیامهایی که دوست دارند در چت باقی بماند و یا پاک شود تصمیم بگیرند.

Viberیکی دیگر از ویژگی‌های جدید در تازه‌ترین آپدیت وایبر، قابلیت ارسال ویدئوهای سریع است. کافی است تا کاربران انگشت خود را بر روی آیکون Instant Video قرار دهند تا یک ویدئوی حداکثر 30 ثانیه ای ضبط و ارسال شود.

کاربران وایبر برای دریافت این قابلیت‌های جدید باید اپلیکیشن خود را از طریق گوگل پلی (Google Play) یا اپ استور (App Store) به روز رسانی کنند.

digiro

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *