به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot، کپکام اعلام کرد که افزونه‌ی بازی Dead Rising 4 که پیش از این تنها در انحصار کسانی بود که بازی را پیش‌خرید کرده بودند، هم‌اینک برای همه دارندگان این بازی برای خریدن در دسترس است.

این افزونه شامل یک کمان شکلات عصایی، یک کلاه‌ایمنی آدم برفکی، یک ژاکت زشت، یک مشت بزرگ سبز رنگ و در نهایت یک موتورسیکلت ویژه به نام “Slicecycle” می‌شود.

آیتم‌های مذکور هر یک به قیمت 2 دلار از طریق فروشگاه دیجیتالی بازی Dead Rising 4 قابل دسترسی است. روز گذشته افزونه‌ی چدیدی تحت عنوان “Frank Rising” برای بخش تک‌ نفره بازی هم منتشر شد و حوادث آن مربوط به زمانی می‌شود که فرانک به طور ناگهانی در Willamette مبتلا می‌شود شما می‌توانید این افزونه را به قیمت 10 دلار خریداری کنید.

پس از افزونه Frank Rising، کپکام در آینده‌ای نزدیک اقدام به انتشار افزونه دیگری به نام  “Super Ultra Dead Rising 4 Mini Golf” خواهد کرد که در واقع یک حالت مینی‌گاف مانند است که باید در آن زامبی‌ها را قلع و قمع کنید. علاوه بر اینکه این افزونه را می‌توانید به صورت تک نفره تجربه کنید؛ امکان افزودن 4 بازیکن دیگر و بازی از طریق حالت چندنفره آنلاین و محلی به صورت CO-OP‌را نیز وجود دارد.

بازی Dead Rising 4 در ماه دسامبر سالی میلادی گذشته برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان و ویندوز10 منتشر شده بود و اگر اطلاع داشته باشید، اخیرا هم بازی از طریق شبکه استیم عرضه گشت.در ماه ژانویه هم یک بروزرسانی رایگان برای بازی منتشر شده بود که شامل محتویات جدید در کنار نسخه‌ی آزمایشی رایگان برای کنسول ایکس باکس وان بود.

پردیس گیم

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *