خانه ورزش اخبار ورزش الهلال عربستان ۰ – ۰ پرسپولیس / تکلیف صعود در تهران مشخص می شود

الهلال عربستان ۰ – ۰ پرسپولیس / تکلیف صعود در تهران مشخص می شود

0

در ادامه دیدارهای مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا و در گروه D این رقابت‌ها تیم‌های الهلال و پرسپولیس از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط به مصاف هم رفتند که  این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.





 

پرسپولیس:علیرضا بیرانوند، محسن ربیع خواه، حسین ماهینی، صادق محرمی، فرشاد احمدزاده، کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان، علی علیپور، محمد انصاری ، مهدی طارمی و وحید امیری

الهلال:عبدالله المعیوف، محمد البریک، اوسامه هوساوی، عبدالله الحافظ، محمد جحفلی، سلمان الفرج، عبدالملک خیبری، نیکولاس میلیسی، کارلوس ادواردو، نواف العابد و عمر خریبین

کارت زرد:محمد جهفالی (الهلال)، محمد البریک(الهلال)، خیبری(الهلال)

 



دقایق حساس

 

دقیقه ۴: روی یک ضد حمله الهلال صاحب فرصت خوبی برای تهدید دروازه پرسپولیس شد که پاس به بیرون بازیکن نفوذی سمت راست این تیم با ضربه خوبی از سوی مهاجم آنها همراه نشد. در ادامه هم ضربه ناقص عملر الخریبین راهی به دروازه پیدا نکرد و توسط بیرانوند مهار شد.

دقیقه ۷: پاس عمقی محسن مسلمان برای علیپور داخل محوطه جریمه با شارژ مدافع الهلال همراه شد و در حالی که پرسپولیسی ها اعتقاد به پنالتی داشتند، داور این صحنه را پنالتی نگرفت.

دقیقه ۲۲: فرار مهدی طارمی به سمت دروازه الهلال با خطای مدافع حریف همراه شد و در حالی که همه منتظر خراج بازیکن الهلال بودند، کمک داور دوم با اعلام آفساید، از گرفتن خطا چشم پوشی کرد.

دقیقه ۳۶: ارسال توپ از جناح چپ توسط علی علیپور در محوطه شش قدم با ضربه خوب مهدی طارمی همراه بود که توپ با فاصله کمی به اوت رفت.

دقیقه ۳۸: شوت از راه دور کارلوس ادواردو بازیکن الهلال با فاصله کمی از کنار دروازه بیرانوند، به اوت رفت.

دقیقه ۵۲:سانتر زیبای صادق محرمی را علیپور روی شش قدم در حالتی عجیب به توپ ضربه زد و درحالی‌که توپ در حال ورود به دروزاه بود مدافع الهلال توپ را بیرون کشید.

دقیقه ۶۲: فرصت خوب در اختیار  مهدی طارمی قرار گرفت که با ضربه سر توپ را با اختلاف به بیرون زد.

دقیقه ۶۵:مهدی طارمی در فرصت تک به تک قرار گرفت که ضربه سر ضرب این بازیکن را دروازبان الهلال به زیبایی به کرنر فرستاد.

ذقیقه ۷۲: خاربین در موقعیت تک به تک توپ را از دست داد و ضربه وی با خوش‌شانسی پرسپولیسی‌ها به بیرون از زمین رفت.

دقیقه ۷۸: پاس در عرض طارمی به علی علیپور رسید و شوت سنگین این بازیکن خطرناک به بیرون رفت.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *