اوایل سال جاری میلادی بود که گوشی هوشمند ال‌جی G6‌ به صورت رسمی رونمایی شد و توانست بازخوردهای مثبتی از سوی کاربران دریافت کند. بنابر اخبار جدیدی که از کره منتشر شده، شرکت ال‌جی احتمالا از دو مدل جدید این گوشی نیز رونمایی خواهد کرد.

طبق ادعای وبسایت کره‌ای etnews، این دو نسخه ابتدا برای بازار کره عرضه خواهند شد. البته این سایت بدون ذکر هیچ منبعی ادعای عرضه دو نسخه جدید G6 را داشته و به همین دلیل نمی‌توان این امر را قطعی دانست.

بنابر گزارش ارایه شده، ال‌جی قصد دارد از دو نسخه G6 پلاس و G6 پرو رونمایی کرده و به عرضه آن‌ها در کنار ال‌جی G6 بپردازد. گوشی G6 پلاس مجهز به قابلیت شارژ بی‌سیم بوده و با ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه خواهد بود. این گوشی با قیمت تقریبی ۸۹۱ دلار به فروش می‌رسد. نسخه دیگر یعنی G6 پرو نیز که با حافظه ۳۲ گیگابایتی عرضه می‌شود، ۷۰۴ دلار قیمت گذاری شده است.

تنها تفاوت آشکار بین دو مدل مذکور، شامل ظرفیت حافظه ذخیره‌سازی داخلی و قابلیت شارژ بی‌سیم در مدل پلاس خواهد بود. هر دو نسخه جدید گوشی G6 همانند نسخه اصلی به اسنپدراگون ۸۲۱ و نمایشگر ۵.۷ اینچی مجهز شده‌اند. به عبارت دیگر، این طور به نظر می‌رسد که ال‌جی قصد دارد از دو نسخه جدید G6 با ظرفیت حافظه متفاوت رونمایی کند که این امر توجیه منطقی برای نامگذاری متفاوت این دو نسخه  نخواهد بود.

این دو نسخه اواخر ماه ژوئن در کره عرضه خواهند شد. گفتنی است ال‌جی قصد دارد از نسخه دوم سری V خود نیز رونمایی کند و احتمالا این امر تا چند ماه آتی محقق می‌شود.

آی تی رسان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *