خانه ورزش اخبار ورزش امری: پیشرفت در لیگ فرانسه کار پاریسن ژرمن برای قهرمانی در این مسابقات را سخت کرده است

امری: پیشرفت در لیگ فرانسه کار پاریسن ژرمن برای قهرمانی در این مسابقات را سخت کرده است

0

سرمربی اسپانیایی پاریسن ژرمن اقرار می کند که شرایط تیم موناکو با حضور بازیکنانی نظیر ژوائو مونتینیو و رادامل فالکائو عرصه را بر قهرمان چند فصل اخیر لوشامپیونه تنگ کرده است.

به گزارش وب سایت نود، تیم فوتبال پاریسن ژرمن که از سال ۲۰۱۳ قدرت بلامنازع فوتبال فرانسه بوده، در این فصل برای حفظ جایگاه خود و دفاع از عنوان قهرمانی کار بسیار دشواری پیش رو دارد. شاگردان اونای امری هم اکنون پس از تیم های موناکو و نیس در رده سوم جدول لیگ یک فرانسه قرار دارند.

اونای امری که در این فصل جایگزین لوران بلان در تیم پاریسن ژرمن شده، به خاطر کسب نتایج نه چندان مطلوب از سوی رسانه ها و هواداران این تیم تحت فشار است اما با این وجود تأکید می کند که سطح فوتبال فرانسه بسیار پیشرفت داشته است. به گزارش مارکا، امری در این باره گفت:

شرایط پاریسن ژرمن در این فصل به این دلیل است که لیگ فوتبال فرانسه سطح بالایی دارد و تیم نیس هم در این فصل با حضور بازیکنانی مثل ماریو بالوتلی عملکرد فوق العاده ای داشته است. علاوه بر آن، موناکو هم تیم بسیار مهمی است که یاردیم در این تیم بسیار خوب کار کرده و به خوبی می داند که با حضور بازیکنانی در کلاس جهانی مثل رادامل فالکائو و ژوائو موتینیو چگونه بازی کند. به همین دست که دستیابی به قهرمانی در لیگ یک فرانسه مأموریتی بسیار دشوار است.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *