S8 آخرین پرچم‌دار شرکت سامسونگ، دارای دو ویژگی شاخص در میان گوشی‌های اندرویدی است: امکانات بی‌نظیر نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و قیمت بی‌نظیر! ویژگی اول موجب شده است تا این گوشی خواهان زیادی داشته باشد اما ویژگی دوم باعث شده تا این عده کثیری تبدیل به خریدار نشوند و تنها خواهان بمانند!

ما در این مطلب قصد داریم تا گوشی‌هایی را معرفی کنیم که همخوانی بیشتری بین قیمت و امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خود دارند.

1- Moto Z2 Play

با صفحه‌ای 5.5 اینچی و دوربین 12 مگاپیکسلی که می‌تواند عکس‌هایی با کیفیت بسیار خوب برای شما به ارمغان بیاورد. اندروید نوقا، حسگر اثر انگشت، باتری خوب با قابلیت شارژ سریع از جمله امکانات این گوشی هوشمند است. البته به مانند بیشتر محصولات موتورولا، ممکن است یافتن این گوشی در بازارهای کشورمان کمی سخت باشد.

2- Moto G5 Plus

خانواده G از سری محصولات موتورولا، همیشه در میان رده‌های بازار حرف‌های زیادی برای گفتن داشته است. دوربین با فلاش دوگانه، صفحه نمایش 5.2 اینچی با کیفیت بسیار خوب، حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایت به همراه 3 گیگابایت رم در نسخه‌های 64 گیگابایتی و 2 گیگابایت رم در نسخه‌های 32 گیگابایتی و قاب تمام فلزی از ویژگی‌های این گوشی هوشمند است.

3- OnePlus 3T

ویژگی اصلی گوشی‌های وان پلاس قیمت بسیار کم آنان در مقایسه با رقبا است. شاید تا چند سال پیش چینی بودن این گوشی باعث شک و دودلی خریداران می‌شد؛ اما به جرات می‌توان گفت گوشی‌های وان پلاس امتحان خود را پس داده‌اند. پس بیایید به آنها اعتماد کنیم!

4- Samsung Galaxy A7

شاید بزرگ‌ترین ضعف این گوشی مربوط به نسخه اندروید آن باشد که مارشمالو است. البته دوربین 16 مگاپیکسلی اصلی و جانبی، حسگر اثر انگشت و قابلیت شارژ سریع تا حدودی این ضعف را می‌پوشانند. استفاده از پردازشگر Exynos 7880 Octa، به همراه 3 گیگابایت رم نیز خیال شما را بابت اجرای روان بازی‌ها و برنامه‌ها راحت می‌کنند.

5- Samsung Galaxy S7

همه ساله ارایه گوشی‌های پرچم‌دار توسط شرکت‌های مختلف، فرصت مناسبی را بوجود می‌آورد تا پرچم‌دار قبلی با قیمت بسیار مناسبی در دسترس کاربران قرار گیرد. و البته این محصول سامسونگ که تا چند وقت پیش در میدان یکه‌تازی می‌کرد، این روزها منتظر نگاه مهربان و جیب نیمه پر پول شماست!

6- Huawei Honor 8

محصولات هواوی در سال‌های اخیر به خوبی جای خود را در میان خریداران باز کرده‌اند. دوربین دوتایی این محصول، به همراه حسگر نسبتا دقیق اثر انگشت، پردازشگر Kirin 950 با فرکانس 2.3 گیگاهرتز و رنگ‌بندی متنوع از مشخصات این گوشی هوشمند است.

7- ZTE Axon 7

بسیاری از کارشناسان Axon 7 را کامل‌ترین محصول شرکت ZTE می‌دانند که تا به امروز تولید شده است. لیست بلند ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آن، این گوشی هوشمند را هم ردیف بزرگان این عرصه قرار می‌دهد. بلندگوهای استریو و طراحی زیبا، شاید شما را در انتخاب محصول مورد نظرتان مجبور به بازنگری کند.

آی تی رسان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *