خانه ورزش اخبار ورزش اورتون ۰- ۳ چلسی؛ گام بلند شاگردان کونته به سوی قهرمانی

اورتون ۰- ۳ چلسی؛ گام بلند شاگردان کونته به سوی قهرمانی

0

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته در لیگ جزیره چلسی میهمان اورتون بود که درنهایت، با نتیجه‌ی ۳-۰ به برتری رسید.

ترکیب اورتون: استکلنبرگ، هولگیت، ویلیامز، جاگیلکا، بینز، والنسیا، دیویس، گانا، بارکلی، کالورت لوین، لوکاکو

ترکیب چلسی: کورتوا، موزس، ازپلیکوئتا، کیهیل، لوئیز، آلونسو، کانته، ماتیچ، پدرو، هازارد، کاستا

بازی با سرعت خیلی بالایی آغاز شد و در ابتدا هر دو تیم توانستند موقعیت‌هایی روی دروازه‌ی حریف ایجاد کنند. پس از آن چلسی بیشتر سعی داشت مالکیت توپ را در اختیار بگیرد و البته اورتون نیز از سوی دیگر روی سرعت لوکاکو و کالورت لوین سعی داشت ضدحملاتی روی دروازه‎ی چلسی خلق کند. از نکات جالب بازی یارگیری نفر به نفر گانا با هازارد بود که ظاهرا رونالد کومان امید داشت هافبک تیمش مثل هررا، هافبک منچستریونایتد، هازارد را از جریان بازی خارج کند. هرچند هازارد در این نیمه نمایش بهتری نسبت به بازی اولدترافورد داشت.

دقیقه ۲: حرکت کالورت لوین به پشت مدافعان چلسی او را در موقعیت شوتزنی قرار داد. ضربه‌ی او به تیر دروازه خورد و لوکاکو که لیز خورده بود نتوانست از برگشت توپ استفاده کند.

دقیقه۱۱: حرکت زیبای بازیکنان چلسی با پاس کاستا به هازارد همراه شد. هافبک بلژیکی با وجود عبور از دروازه‌بان اورتون نتوانست توپ را وارد دروازه کند.

دقیقه۲۴: روی یک ضربه ایستگاهی توپ به خوبی در اختیار کاستا قرار گرفت ولی شوت سرضرب او راهی به دروازه نیافت.

در ادامه نیمه اول هم اورتون چندبار روی ضدحملات به وسیله لوکاکو خطرساز شد اما هیچ یک از این توپ‌ها خطری جدی روی دروازه چلسی نداشت.

نیمه دوم بازی نیز مثل نیمه اول ادامه یافت و هردو تیم موقعیت‌های خوبی به روی دروازه حریف ایجاد کردند. اورتون روی حرکات والنسیا در جناح چپ توانست موقعیت‌هایی ایجاد کند و از سوی دیگر، یارگیری گانا با هازارد نیز تقریبا او را از جریان بازی خارج کرده بود. با این حال، روی حرکت زیبای پدرو چلسی توانست به گل برسد.

دقیقه۶۶: پدرو که گزینه‌ای برای پاس نداشت، با یک حرکت تکنیکی خود را در موقعیت شوتزنی قرار داد. شوت زیبای او از فاصله ۲۵ یاردی به زیبایی به کنج دروازه رفت تا حساب کار ۱-۰ به سود چلسی شود.

پس از این گل درحالی که اورتون به دنبال به ثمر رساندن گل تساوی بود، این چلسی بود که توانست روی یک ضربه ایستگاهی به گل برسد.

دقیقه ۸۱: ضربه ایستگاهی هازارد پس از عبور از بازیکنان اورتون به کیهیل رسید تا او در دهانه دروازه توپ را به گل تبدیل کند.

دقیقه۸۷: گل سوم چلسی خیلی زود به وسیله‌ی دو بازیکن تعویضی این تیم به ثمر رسید! پاس زیبای فابرگاس به ویلیان رسید و این بازیکن هم به زیبایی گل سوم چلسی را به ثمر رساند.

درنهایت این بازی با حساب ۳-۰ به سود چلسی به پایان رسید. حالا شاگردان کونه بیش از هرزمان دیگری به قهرمانی نزدیک شده اند.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *