خانه ورزش اخبار ورزش میدلزبورو ۲ – ۲ منچسترسیتی؛ فرار سیتیزن ها از شکست با کمک ژسوس

میدلزبورو ۲ – ۲ منچسترسیتی؛ فرار سیتیزن ها از شکست با کمک ژسوس

0

تیم های میدلزبورو و منچسترسیتی از هفته سی و پنجم لیگ برتر در ساعت ۱۷:۳۵ به مصاف یکدیگر رفتند.

 

لحظات حساس بازی

دقیقه ۸: آگوئرو در پشت محوطه صاحب توپ شد و پس از عبور از مدافع حریف دروازه این تیم را هدف گرفت اما ضربه اش با اختلافی اندک به بیرون رفت.

دقیقه ۳۱: کمپانی ضربه آزاد ارسالی را ناقص دفع کرد تا توپ در داخل محوطه به دی رون برسد اما ضربه این بازیکن با اختلافی اندک از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۷: ژسوس روی سانتر اوتامندی که جلو کشیده بود در موقعیت خوبی قرار گرفت اما ضربه سرش با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۸: میدلزبورو روی یک ضد حمله سریع توانست دروازه سیتی را باز کند. داونینگ با یک پاس خوب نگردو را صاحب توپ کرد و این بازیکن هم با یک ضربه دقیق دروازه کابایرو را باز کرد.

دقیقه ۵۱: کلایتون روی سانتر زیبای فابیو در موقعیت خوبی قرار گرفت اما کابایرو با یک عکس العمل مناسب ضربه این بازیکن را مهار کرد.

دقیقه ۶۹: سانه با تکل دی رون در داخل محوطه سرنگون شد تا داور خطای پنالتی اعلام کند. این تصمیم با اعتراض بازیکنان تیم میزبان روبرو شد که داور را مجبور به مداخله و دادن کارت زرد به دو بازیکن این تیم کرد. آگوئرو این ضربه را به گل تبدیل کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.

دقیقه ۷۷: کابایرو ضربه ارسالی را دور کرد اما بازیکنان میدلزبورو بلافاصله توپ را پس گرفتند و در نهایت توپ در شلوغی محوطه جریمه چمبرز رسید تا این بازیکن که جلو کشیده بود دروازه سیتی را برای بار دوم باز کند.

دقیقه ۸۰: استرلینگ روی یک پاس بلند تماشایی پشت مدافعان صاحب توپ شد اما استپ ضعیف این بازیکن باعث شد این موقعیت از دست برود.

دقیقه ۸۵: آگوئرو از فضای خالی شده در داخل محوطه حریف استفاده کرد و سانتر دقیقی برای ژسوس ارسال کرد تا این بازیکن با یک ضربه سر محکم بازی را به تساوی بکشاند.

دقیقه ۸۹: ناواس از مدافع روبرویش عبور کرد و سانتر زمینی خطرناکی به درون محوطه ارسال کرد اما توپ با اختلافی اندک از جلوی آگوئرو عبور کرد تا این موقعیت برای تیم مهمان از دست برود.

این بازی در نهایت با نتیجه تساوی به پایان رسید تا هر دو تیم که به پیروزی نیاز داشتند با نارضایتی زمین را ترک کنند. سیتی با این نتیجه ۶۶ امتیاز شد و در رده چهارم قرار گرفت اما فرصت پیشی گرفتن از لیورپول را از دست داد. میدلزبورو هم با ۲۸ امتیاز در همان رده نوزدهم باقی ماند تا امیدهایش به بقا کمتر شود.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *