خانه بازی اخبار اولین نقد عنوان PERSONA 5 منتشر شد: 10/10 “یک شاهکار بی‌چون و چرا”

اولین نقد عنوان PERSONA 5 منتشر شد: 10/10 “یک شاهکار بی‌چون و چرا”

0

اولین نقد از عنوان موردانتظار و داغ شرکت Atlus یعنی Persona 5 توسط مجله‌ی Official Playstation UK منتشر شده است و امتیاز کامل 10/10 را به بازی اعطا کرده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Playstation Universe، با مطالعه‌ی توصیفات این مجله از Persona 5، بدون شک طرفداران این سری موفق و قدیمی بسیار هیجان‌زده و خوشحال خواهند شد. توصیف این مجله از این عنوان به این شکل می‌باشد: “کامل‌ترین، قابل دسترس‌ترین و هوشمندانه‌ترین عنوان JRPG مدرن که در بازار وجود دارد.” در واقع این مجله نه تنها به این اشاره می‌کند که با بهترین نسخه در این سری روبه‌رو هستیم بلکه همچنین از برتری کامل Persona 5 به عنوان اخیر شرکت Square Enix یعنی Final Fantasy 15 خبر می‌دهد.

نتیجه‌گیری این مجله از بازی به این صورت است: “چه از طرفداران این سری باشید و چه یک JRPG باز قهار یا حتی یک تازه‌وارد به سبک JRPG نوبتی باشید، این یک عنوان ضروری است. Persona 55 پر از کارهای زیادی برای انجام‌ دادن است که بصورت ماهرانه‌ای با هم ترکیب شده‌اند و تا آخرین پیکسل آن به سطح اعلایی رسیده است. یک شاهکار بی‌چون و چرا.”

عنوان Persona 5 راه درازی را تا به اینجا طی کرده است. در ابتدا این عنوان برای عرضه در پاییز سال 2014 در نظر گرفته شده بود. با این حال این عنوان با تاخیر‌های بسیاری مواجه شد. بالاخره در ماه سپتامبر سال گذشته بود که نسخه‌ی ژاپنی آن عرضه شد و حالا چیزی به عرضه‌ی نسخه‌ی غربی آن نمانده است و در روز 4 آپریل (15 فروردین) بعد از مدت‌ها می‌توانیم آن را تجربه کنیم. این عنوان بصورت انحصاری برای کنسول‌های PS4 و PS3 عرضه خواهد شد.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *