سرپرست استودیو Monolith یعنی آقای”کوین استفنز” (Kevin Stephens) به تازگی در مصاحبه‌ای با وب‌سایت Gamesradar سخنان جالبی در رابطه با کنسول در دست ساخت شرکت مایکروسافت یعنی Xbox Scorpio زده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamesradar همانطور که احتمالا می‌دانید عنوان Middle Earth: Shadow of War یکی از نخستین عناوینی است که خبر انتشار آن بر روی Xbox Scorpio تایید شده است. خرید یکک نسخه از این بازی به صورت دیجیتال بر روی Xbox One یا Windows Store به شما یک نسخه برای Xbox Scorpio را نیز هدیه خواهد داد.( در واقع تمامی بازی‌ها که به این صورت تهیه شده باشند قابلیت اجرا شدن بر روی Scorpio را نیز خواهند داشت.) وقتی که ما از استفنز درباره‌ی این کنسول جدید سوال کردیم او این گونه جواب داد: ” ما تاکنون هیچ چیز اشتباهی در رابطه با ادعاهای مایکروسافت در رابطه با قدرت سخت‌افزاری کنسول ندیده‌ایم. تا آنجایی که من می‌توانیم بگویم این کنسول در زمان انتشار قدرتمند ترین کنسول تاریخ خواهد بود. مگر این‌که کسی کنسول دیگری را معرفی کند که من هنوز از آن خبر ندارم.”

زمانی که بحث به نقشه‌های دیگرمایکروسافت رسید وی ادامه داد: “من نمی‌خواهم تبلیغی بکنم، اما به نظر می‌رسد که مایکروسافت به شدت روی این مسئله جدی است که اگر شما یک نسخه از یک بازی را بر روی XOne، XSlim، یا اسکورپیو خریداری کنید بتوانید آن را بر روی هر کدام از آن‌ها تجربه کنید که از نظر من ویژگی بسیار خوبی است.”

با این‌که کنسول Xbox Scorpio به احتمال زیاد در اواخر این سال میلادی منتشر خواهد شد، اما هنوز زمان رسمی انتشار آن مشخص نشده.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *