خانه ورزش اخبار ورزش ایسکو: رئال مادرید بزرگترین باشگاه جهان است و می خواهم در این تیم بمانم

ایسکو: رئال مادرید بزرگترین باشگاه جهان است و می خواهم در این تیم بمانم

0

رئال مادرید با نتیجه ۳-۲ و در غیاب بسیاری از مهره های اصلی خود در خانه خیخون به پیروزی دست یافت. ایسکو در پایان بازی به خبرنگاران گفت:

آنها کار را برای ما سخت کردند، آنطور که می خواستیم بازی را کنترل نکردیم. آنها دو بار پیش افتادند، اما این روحیه رئال مادرید است و ما دوباره به بازی برگشتیم. در خون این پیراهن و نشان است و این را در موارد متعددی نشان داده ایم و امروز دوباره این کار را کردیم. تا زمانی که داور سوت پایان را به صدا در نیاورده، ادامه می دهیم.

گل ها:

وقتی وارد میدان می شوم، سعی می کنم بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم. امروز خوش شانس بودم که گل برتری را به ثمر رساندم، اینجا هستم که وقتی هم تیمی هایم به من نیاز داشتند، به آنها کمک کنم. همه بازیکنانی که منتظر فرصت خود هستند، باید بهترین عملکردشان را ارائه کنند.

ماندن در رئال مادرید:

من در بهترین باشگاه دنیا هستم، و هیچ تیمی بزرگتر از رئال مادرید نیست و به خاطر حضور در اینجا احساس خوش شانسی می کنم. می خواهم و امیدوارم برای مدتی طولانی اینجا بمانم. قبلاً هم بار ها گفته ام که می خواهم سال ها بمانم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد. همیشه در این زمینه شفاف بوده ام. نمی توانم درک کنم که چرا مردم از اینکه می خواهم بیشتر بازی کنم، متعجب می شوند. اگر به این حرف باور نداشتم، به زبان نمی آوردم.

شما بعد از گل اول خیلی خوشحالی نکردید…

ما شکست خورده بودیم، آن گل تساوی بود اما بعد از گل برتری خوشحالی کردم. خب، به هر حال نمی خواهم مشکلی ایجاد شود.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *