خانه ورزش اخبار ورزش پیولی: متأسف هستم، باید تا آخر به تلاش مان ادامه می دادیم

پیولی: متأسف هستم، باید تا آخر به تلاش مان ادامه می دادیم

0

اینتر با گلی که در دقیقه هفتم وقت های اضافه از میلان دریافت کرد، بازی ۲-۰ باخته را با تساوی عوض کرد تا همچنان در رده هفتم جدول باقی بماند. پیولی درباره تساوی تلخ تیمش در دربی دلامدونینا چنین گفت:

داور چهارم به من گفت که بازی در دقیقه ۵۱:۳۰ (با احتساب وقت های اضافه) به پایان می رسد. اما در نهایت این اتفاق نیفتاد و داور بعد از گل میلان، سوتش را به صدا در آورد. اما باید تا پایان در بازی با دقت عمل می کردیم، باید مراقب لحظات پایانی می بودیم. مایه تاسف است که برد را از دست دادیم، با وجود شروع نه چندان خوب، به بازی برگشتیم و شانس برد داشتیم ولی آن را از دست دادیم. می توانستیم با پیروزی در دربی میلان، آن ها را در جدول پشت سر بگذاریم.

در ابتدای بازی خوب کار نکردیم، به حریف اجازه دادیم موقعیت های زیادی خلق کند، ولی بعد توانستیم بازی مان را ثابت کنیم و به دو گل برسیم. اما متاسفانه روی دو مورد عدم تمرکز در ضربات شروع مجدد، برتری را از دست دادیم.

آینده ام؟ در مورد آینده من زیاد صحبت کرده اید. من خیلی نگران آینده ام نیستم، شما هم نباید باشید. امروز نتیجه مهمی را از دست دادیم ولی باید قوی و محکم بمانیم چرا که هنوز بازی های مهم زیادی تا پایان فصل باقی مانده است و کورس رقابت برای سهمیه لیگ اروپا همچنان ادامه دارد.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *