خانه ورزش اخبار ورزش اینتر ۰ – ۱ ناپولی؛ پایانی بر رؤیای اروپایی نراتزوری

اینتر ۰ – ۱ ناپولی؛ پایانی بر رؤیای اروپایی نراتزوری

0

تیم اینتر در خانه مقابل تیم سوم جدولی ناپولی شکست خورد تا امید ها برای کسب سهمیه اروپایی کمتر از قبل شود. ناپولی هم با این پیروزی موفق شد ۷۴ امتیازی شده و با یک امتیاز اختلاف نسبت به تیم رم در رده سوم قرار بگیرد.

دقیقه ‘۱۰: شوت پای چپ زمینی همشیک با اختلاف کم و به شکلی خطرناک از کنار دروازه اینتر به بیرون رفت.

دقیقه ‘۱۴: روی پاس در عمقی که برای اینسینیه مهیا شد، مهاجم ریز نقش ناپلی ها پشت دفاع حرکت کرد و خروج هندانوویچ را دید اما ضربه چیپ و فنی او به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ‘۳۴: پاس در عمق این بار با فرار مرتنس همراه شد و در حالیکه زاویه تا حدودی بسته شد، اما ضربه خطرناک مهاجم بلژیکی به زاویه مخالف با سایش به تیر عمودی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ‘۴۳ (۰-۱)(خوزه کایخون): در واپسین لحظات نیمه اول پارتنوپبی به گل رسید؛ روی ارسال خوب اینسینیه از سمت چپ به داخل محوطه، ناگاتومو دفع ناقص و عجیبی داشت تا توپ در زاویه ای نسبتاً تنگ مقابل کایخون قرار بگیرد و این بازیکن با شوتی محکم گوشه مخالف دروازه را هدف گرفت.

دقیقه ‘۶۳: فشار همچنان از سوی تیم ساری ادامه داشت و این بار شوت دیگری از سوی اینسینیه با واکنش خوب هندانوویچ به کرنر فرستاده شد.

دقیقه ‘۶۷: اینتر با دفاع متزلزلی که داشت، تحت فشار مطلق ناپولی قرار گرفته بود و این بار ارسال زمینی توپ از سمت چپ، با ضربه رباح ماجری مرتنس همراه شد و هندانوویچ با واکنش خوب دیگری توپ را به کرنر فرستاد.

در دقایق پایانی نیز تیم میزبان هرچه تلاش کرد نتوانست موقعیت زهردار آنچنانی روی دروازه رینا خلق کند و در نهایت با قبول این شکست، رؤیای اروپایی شدن نراتزوری یک سال دیگر نیز به تأخیر افتاد.

ترکیب دو تیم و آمار بازی:

 

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *