خانه ورزش اخبار ورزش پیش بازی واتفورد- لیورپول؛ فرصتی ایده آل برای افزایش فاصله با رقبا

پیش بازی واتفورد- لیورپول؛ فرصتی ایده آل برای افزایش فاصله با رقبا

0

در آخرین بازی هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس، دوشنبه شب واتفورد میزبان لیورپول است، لیورپول اکنون با ۳۴ بازی ۶۶ امتیاز دارد و در رده سوم ایستاده است، واتفورد هم با ۳۳ و ۴۰ امتیاز در رده سیزدهم جدول است. شاید این بازی خیلی برای واتفورد حائز اهمیت نباشد، چرا که تیم ماتزاری آنچنان خطر سقوط را حس نمی کند ولی در آن سمت لیورپول به شدت در پی کسب سه امتیاز این بازی خارج از خانه است، خصوصاً که در این هفته یونایتد، منچسترسیتی و آرسنال امتیاز از دست دادند و لیورپول با سه امتیاز این بازی می تواند از رقبا فاصله بگیرد.

واتفورد در شش بازی اخیر خود سه پیروزی را کسب کرده و سه بار هم طعم تلخ شکست را چشیده است، آن ها در این شش بازی، ۴ گل زده اند و ۷ گل خورده اند. جالب اینجاست که هر سه پیروزی در خانه رقم خورده و هر سه شکست در بیرون از خانه. آن ها در سه بازی قبلی خود در خانه، هیچ گلی نخورده اند. تیم واتفورد در این فصل در جدول بازی های خانگی در رده یازدهم ایستاده است. ان ها در ۱۷ مسابقه خانگی این فصل، هشت برد، ۴ تساوی و ۵ باخت را کسب کرده اند. ۲۵ گل زده اند و ۲۳ گل خورده اند.

لیورپول در شش مسابقه اخیر خود، سه بار برده و یک بار شکست خورده است. این باخت هفته گذشته مقابل کریستال پالاس در خانه رقم خورد. لیورپول در این شش بازی، ۱۰ گل زده و هفت گل خورده است. قرمزها در جدول بازی های خارج از خانه این فصل در رده چهارم هستند، آن ها در ۱۷ بازی خارج از خانه این فصل، ۸ برد، ۵ تساوی و ۴ باخت داشته اند. ۲۸ گل زده اند و ۲۴ گل دریافت کرده اند.

در شش بازی اخیر دو تیم، لیورپول ۵ بار برده و یک بار هم واتفورد موفق به پیروزی شده است. قرمزها در این شش بازی، ۱۴ گل زده اند و فقط ۴ گل خورده اند. دیدار رفت دو تیم در این فصل، با پیروزی ۶-۱ لیورپول پایان یافت. آخرین بازی دو تیم به میزبانی واتفورد در لیگ برتر با پیروزی ۳-۰ زردپوشان به پایان رسید. پیش از آن، در دو بازی دیگر در ورزشگاه Vicarage Road لیورپول پیروز میدان شده است.

کچکارت احتمالاً نمی تواند در این بازی به میدان برود. کابول، پریرا و زاراته نیز همچنان برای واتفورد غایب هستند.

کلاوان، مانه و اینگز همچنان برای لیورپول غایب هستند، همین طور هندرسون هم هنوز شرایط بازی ندارد. اما لالانا و استوریج از مصدومیت رهایی پیدا کرده اند و می توانند لیورپول را همراهی کنند.

ترکیب احتمالی دو تیم

آمار و اطلاعات مسابقه؛

در ۱۲ بازی اخیر دو تیم، لیورپول ده بار پیروز شده است و واتفورد دو بار موفق به کسب برد شده است.

فرمینو در دو بازی اخیرش مقابل واتفورد در لیگ برتر، روی ۴ گل تاثیر مستقیم داشته است. دو گل و دو پاس گل.

این مسابقه، یازدهمین بازی ای است که واتفورد در تاریخ لیگ برتر در روز دوشنبه به میدان می رود. رکورد آن ها در ۱۰ مسابقه قبلی این گونه است: ۱ برد، ۴ تساوی و ۵ باخت. آن برد در سال ۲۰۰۷ مقابل پورتسموث رقم خورد.

تروی دینی در دوران حضورش در واتفورد در تمامی رقابت ها، موفق به زدن گل در مقابل ۴۱ تیم شده است ولی او در سه دیداری که مقابل لیورپول به میدان رفته است، هیچ گلی به ثمر نرسانده است.

لیورپول در صورتی که در این بازی برنده شود، به سومین برد متوالی خود در بازی های خارج از خانه در لیگ برتر می رسد. این اتفاق در دوران حضور کلوپ، فقط دو بار رقم خورده است.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *