استودیو DarkSpace امروز به طور رسمی از بازی جدیدش با نام The Fallen World پرده‌برداری کرد. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، بازی The Fallen World عنوانی در ژانر نقش‌آفرینی با پس‌زمینه‌ای ترسناک است.

این بازی در شهری خیالی روایت می‌شود که خدایان باستانی بر آن حکومت می‌کنند، حکومتی که تاریکی و ستم را برای شهر به ارمغان آورده است و در چنین چارچوبی شما باید بازی را آغاز کنید.

در The Fallen World سعی شده که بیشتر بازی وابسته به عناصر مخفی‌کاری باشد تا اکشن و شما برای بقا در این جهانِ مخوف، باید به دقت اقدام به جمع آوری آب و غذا کنید، زیرا اندوخته‌های شما عالمی برای آن هستند تا بتوانید خانه‌ای را به عنوان سرپناه پیدا کنید. این خانه‌ها هسته اصلی بازی برای ذخیره‌سازی، جمع کردن آیتم‌ها در Inventory و … هستند.

به گفته سازندگان، The Fallen World سعی در آن دارد که یک نقش‌آفرینی واقعی برای شما باشد، به طوری که تاثیر خود در تغییرات داستان و جهان بازی را کاملا حس کنید و برای کوچک‌ترین اعمال بازی نظیر یافتن دوست نیز به فکر فرو بروید.

The Fallen World در حال حاضر برای عرضه روی PC برنامه‌ریزی شده است. در ادامه از شما دعوت می‌کنیم که تریلر معرفی بازی The Fallen World را تماشا کنید:

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *