فیلم The New Mutants یک سه گانه ترسناک خواهد بود

فیلم سینمایی The New Mutants به کارگردانی Josh Boone اثری مهم در دنیای سینمایی X-Men است. روند ساخت این فیلم ابتدای تابستان امسال شروع شد و چند روز پیش اولین تریلر این فیلم منتشر شد. به تازگی مشخص شده که این فیلم اولین بخش از یک سه گانه برنامه ریزی شده است.

این اتفاق در ژانر ابرقهرمانی که ساخت فیلم ها از چندین سال قبل برنامه ریزی می‌شود این چیز جدیدی نیست. اینطور که به نظر می‌رسد سه گانه New Mutants قرار است به این شکل رخ دهد که هر کدام از این فیلم ها به یکی از جنبه های ژانر ترسناک خواهد پرداخت.

Boone توضیح داد که ایده ی این پروژه از کمیک های Bill Sienkiewics و Chris Claremont به دست آمد. وی در این رابطه گفت: “تمام این فیلم ها قرار است در ژانر ترسناک باشند و هر کدام از این فیلم ها یک نوع از این ژانر را به نمایش در خواهد آورد. فیلم بعدی این مجموعه فیلم ترسناک کاملا متفاوتی خواهد بود.”

این استراتژی Boone در زمینه ژانر ها کاری جالب است که تا به حال کسی آن را انجام نداده است. اینطور که به نظر می‌رسد دنیای سینمایی X-Men جایی است که در آن انواع و اقسام ایده ها و ژانرها را می‌توان یافت و دست سازندگان برای ساخت فیلم و سریال تا حدود زیادی باز خواهد بود.

فیلم سینمایی The New Mutants در تاریخ ۱۳ آوریل ۲۰۱۸ اکران خواهد شد.

تانی کال

آریافیلم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *