بر اساس صحبت‌های «ایرین فلین» (Aaryn Flynn)، مدیر استودیو بایوور، بازی Anthem همانند مجموعه Star Wars، یک بازی علمی فانتزی است.

Mass Effect یک اثر علمی تخیلی بوده و به همین خاطر می‌توان گفت که بازی Anthem و سری Mass Effect با هم تفاوت خواهند داشت.

فلین در مصاحبه‌ای با CBC بیان کرد:

بازی Anthem همانند سری جنگ ستارگان یک اثر علمی فانتزی است و همانند دنیای سینمایی مارول در جهان بازی نیز اتفاقات شگفت‌انگیزی رخ می‌دهند ولی دلیل رخ دادن آن‌ها برای ما اهمیت ندارند.

ایرین فلین ادامه داد:

Mass Effect یک مجموعه کاملا علمی تخیلی است، اما بازی Anthem بیشتر در مورد این بوده که از بازی کردن خود لذت ببرید؛ البته دنیای بازی شما را درون خود غرق خواهد کرد.

بنابر صحبت‌های فلین بازی Anthem همانند آثاری مثل Mass Effect و یا Star Trek یک عنوان علمی تخیلی نیست که شما را وارد جهانی کند که قوانین حاکم بر آن معقولانه باشند و با زبانی صحبت نمی‌کند که شما درک کنید. آثار علمی و فانتزی بیشتر درباره جادوی فضا و موضوعات غیر قابل توضیح است. اتفاقات این آثار به وسیله علم زمینی قابل توضیح نیستند، به عنوان مثال علاوه‌بر سری جنگ ستارگان می‌توان به بازی Destiny نیز اشاره کرد.

نویسنده داستان Anthem، «درو کراپیشین» (Drew Karpyshyn) است و طرفداران امید دارند تا او بتواند داستان کلاسیک استودیو بایوور را روایت کند.

بازی Anthem در اوایل سال 2018 برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر خواهد شد. اگر مایل هستید با خواندن تحلیل ما از Anthem می‌توانید اطلاعات بیشتری از این عنوان به دست آورید.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *