بازی METAL GEAR SURVIVE با سربازانی گم‌گشته و جهانی خشن و بی‌رحم

سازمان رسمی رده‌بندی سنی بازی‌های رایانه‌ای که تحت نام ESRB شناخته می‌شود، به تازگی رده سنی مخصوص عنوان Metal Gear Survive را مشخص کرده است. بر اساس اعلامیه سازمان ESRB این عنوان برای رده سنی 17 سال به بالا که در اصطلاح مخصوص با حرف M شناخته می‌شود در نظر گرفته شده است.

به نقل از DualShockers، دلیل این رده‌بندی وجود “خون، اصطلاحات کلامی خشن و خشونت فیزیکی” در این عنوان محسوب می‌شود. اکثر عناوین قبلی در این سری محبوب نیز از رده‌بندی سنی همسانی برخوردار بودند. بیانیه رسمی ESRB در رابطه با دلایل ارائه لقب M به عنوان Metal Gear Survive به این صورت می‌باشد:

” این یک بازی اکشن است که بازیکنان را در کنترل سربازی گم‌گشته در جهانی خشن و بی‌رحم قرار می‌دهد. جایی که آن‌ها باید برای زنده ماندن وارد مبارزه‌ با موجودات بیگانه‌ی کریستالی بشوند. مبارزات واقع‌گرایانه هستند، انفجار‌های بزرگ و ناله‌های دردناک در طی بازی شنیده می‌شوند. حجم قبل‌توجهی از خون در زمان کشته یا زخمی شدن موجودات در بازی مشاهده می‌شود و کلمات گاها خشن در بین عبارت‌های بازی شنیده می‌شوند.” 

Metal Gear Survive اولین عنوان در سری محبوب Metal Gear است که پس از خروج “هیدئو کوجیما” سازنده اصلی این سری از شرکت ناشر این عنوان یعنی Konami، ساخته می‌شود. این بازی هم‌اکنون توسط Konami Digital Entertainment در دست توسعه قرار دارد. وقایع این عنوان در بین رخداد‌های دو عنوان Metal Gear Solid V: Ground Zeroes و Metal Gear Solid V: The Phantom Pain، در نوعی جهانی موازی رخ می‌دهد که توسط موجوداتی کریستالی و زامبی‌مانند اشغال شده است. این بازی در یکم اسفند ماه سال جاری برای سه پلتفرم XOne، PS4 و PC منتشر خواهد شد.

تانی کال

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *