بازی Metal Gear Survive نیازمند اتصال به اینترنت

طبق اطلاعات منتشر شده به نظر می‌رسد که برای اجرای بازی Metal Gear Survive باید به شبکه اینتنرت متصل باشیم، اما تا به این لحظه دائمی یا مقطعی بودن این مورد اعلام نشده است.

یکی از کاربران سایت «نئوگف» (NeoGAF) تصویر مرموزی را از وب سایت رسمی بازی Metal Gear Survive پیدا کرده است. در این تصویر نوشته شده که این عنوان برای اجرا نیاز دارد تا به اینترنت متصل باشد. در تصویر زیر می‎‌توانید جمله مورد نظر را در نسخه پلی استیشن 4 بازی مشاهده کنید. جالب است بدانید که بر روی نسخه‌های ایکس باکس وان و پی‌سی این عنوان نیز همین جمله درج شده است.

همانطور که در جریان هستید، برای اجرای بخش چند نفره بازی‌ها بر روی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان، باید به ترتیب عضو پلی استیشن پلاس و یا سرویس طلایی ایکس باکس وان باشید. آیا بدون عضویت در سرویس‌های نام‌برده، نمی‌توانیم بازی Metal Gear Survive را اجرا کنیم؟ در حال حاضر هیچ‌چیز مشخص نیست.

بازی Metal Gear Survive نیازمند اتصال به اینترنت

شرکت کونامی معتقد است که بازی Metal Gear Survive یک نسخه فرعی از Metal Gear Solid V: The Phantom Pain بوده که تمرکز بیشتری بر روی حالت بقا و اکشن خود دارد. این بازی دارای 2 حالت اصلی تک نفره و چند نفره است.

روز گذشته نیز تاریخ انتشار این بازی به صورت دقیق مشخص شد و بازیکنان برای اجرای این عنوان باید تا فوریه سال آینده میلادی منتظر بمانند. در ابتدا قرار بود که Metal Gear Survive در سال 2017 منتشر شود، اما شرکت کونامی در مراسم E3 2017 اعلام کرد که تیم سازنده نیاز به وقت بیشتری برای بهینه‌سازی این عنوان دارد و تاریخ انتشار آن را به نیمه اول سال 2018 میلادی تغییر داد.

تانی کال

برگرفته از Gamespot

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *