مردی که بازی فلپی برد را ساخت با یک بازی جدید بازگشته است. سازنده بازی فلپی برد Dong Nguyen که در سال 2013 با انتشار این بازی غوغایی به پا کرد؛ اینبار بعد از سه سال با بازی Ninja Spinki Challenges بازگشته است.

این بازی با همکاری منتشر کننده Obokaid’em Games ساخته شده است. یک بازی بی نهایت دوست داشتنی و در عین حال دشوار!

بازی Ninja Spinki Challenges و چالشی نفس‌گیر

بازی Ninja Spinki Challenges همچون بازی فلپی برد با کنترل‌های محدودی کار می‌کند و به همین شیوه، معمایی پیچیده را پیش می‌برد.

اما به جای اینکه فقط با یک چالش درگیر شوید باید همزمان از شش حالت بازی جان سالم به در ببرید و تمام توان خود را به کار بندید!

شخصیت اصلی این بازی نینجایی دوست داشتنی به نام Spinki است. وظیفه شما کمک به Spinki برای پرتاب شوریکن و مهمات مختلف به دشمنان مهاجم است.

هر چالش با یک هدف ده ثانیه‌ای آغاز می‌شود که علی‌رغم سادگی مبارزه، در این مدت زمان کوتاه واقعا سخت خواهد بود. اتاقی که Spinki باید در اطراف آن حرکت کند، بسیار کوچک است بنابراین میوه‌های در حال پرواز، دشمنان و سلاح‌های مختلف، این نینجای کوچک را با یک حرکت به اطراف پرت می‌کنند.

ممکن است چند بار مورد اصابت ضربات یک موز قرار بگیرید بنابراین باید با تمرکز تمام، مواظب حرکات دشمنان باشید. نینجا بودن اصلا کار راحتی نیست و نیاز به آموزش‌های بسیار دارد.

بازی Ninja Spinki Challenges

چالش‌هایی که دائما در حال سخت شدن هستند، حالت‌های بی پایان بازی را به اوج می‌رسانند. تنها نکته منفی این بازی گاهی تکراری شدن آن است که اکثر مینی‌گیم‌ها این خصوصیت را دارند.

اما کل بازی لذت بخش است و گیم‌پلی قدرتمند آن شما را سرگرم خواهد کرد.

دونگ نگوین اینبار بسیار بی سر و صدا بازگشته است تا استورها را به دست بگیرد. باید دید آیا Spinki محبوبیت فلپی برد را به دست خواهد آورد یا نه.

می‌توانید بازی Ninja Spinki Challenges را برای iOS و اندروید از طریق لینک‌های زیر دانلود نمایید:

اپلیکیشن Google Photos

بازی BADLAND 2 برای اندروید

همراهان اندرویدی در صورت مواجه شدن با پیغام this item isnt available in your country از راهنمای آموزش دانلود از پلی‌استور استفاده کنید تا بتوانید تحریم‌ها را دور بزنید.

منبع هات اپ نیوز

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *