ساعاتی قبل ناشر سری بازی‌ PES اعلام کرد قصد دارد نسخه‌های بعدی این مجموعه را برای اندورید و iOS منتشر کند. همچنین بازی PES 17 در خرداد ماه برای تلفن‌های همراه در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

این عنوان رایگان خواهد بود اما نباید انتظار داشته باشید که تمامی بخش‌ها و ویژگی‌های بازی به صورت رایگان در اختیارتان قرار بگیرد، در نتیجه یحتمل شاهد پرداخت‌های درون برنامه‌ای هستیم. در نسخه موبایلی بازی PES 17 کونامی لایسنس بسیاری از باشگاه‌ها، استادیوم‌ها، لیگ قهرمانان اروپا و اکثر بازیکنان سرشناس دنیای فوتبال همچون لیونل مسی و نیمار را تهیه کرده است.

شما می‌توانید بازی را به صورت آفلاین و تک نفره یا با دوستانتان انجام دهید. همچنین بخش آنلاین نیز در نسخه اندروید و iOS بازی PES 17 وجود دارد که در آن شما قادر خواهید بود به سادگی با یک اینترنت پایدار به رقابت با بازیکنانی از سراسر جهان بپردازید.

علاوه‌بر این کونامی برای بازیکنانی که پس از انتشار بازی (در خرداد ماه) آن را تا 1 شهریور 1396 نصب کنند جوایزی در نظر گرفته است. البته شما می‌بایست این جوایز و هدایا تا 31 شهریور خریداری کنید زیرا پس از به پایان رسیدن فرصت یک ماهه شما پس از نصب بازی آن بخش‌ها قفل خواهند شد.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *