در حالی که فکر می‌کردید فیلم «ددپول» (Deadpool) با آن سکانس‌ها و دیالوگ‌های دیوانه‌وارش همه رقبا را کنار زده است، سریال انیمیشنی ددپول هم قرار است به دنیای تلویزیون بیاید تا عرض اندام کند! این سریال که «کاملا بزرگسالانه» خواهد بود، قرار است از شبکه FXX پخش شود و تهیه کننده اجرایی آن «دونالد گلاور» (Donald Glover) است که تنها با شنیدن نام او می‌توانیم تا از کیفیت بالای این سریال مطمئن باشیم.

شبکه FXX تایید کرد که ده قسمت اول سریال انیمیشنی ددپول در سال 2018 پخش می‌شود و تهیه کننده اجرایی و نویسنده آن دونالد گلاور خواهد بود. هنوز صداپیشگان این سریال مشخص نشده‌اند اما در توضیح این سریال آمده است که یک «اکشن کمدی بزرگسالانه تلویزیونی» خواهد بود.

دونالد گلاور که تبدیل به یک ستاره بزرگ شده است، علاوه بر حضور در سریال تحسین شده شبکه FX، «آتلانتا» (Atlanta)، در فیلم «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» (Spider-Man: Homecoming) که در تابستان اکران می‌شود، نقش خواهد داشت. او همچنین قرار است در فیلم «هان سولو» (Han Solo)، نقش «لاندو کالریسین» (Lando Calrissian) جوان را بازی کند.

در همین حین، فیلم ددپول 2 در حال آماده شدن است تا وارد مرحله فیلم‌برداری شود. در این فیلم بازیگرانی همچون «رایان رینولدز» (Ryan Reynolds)، «زازی بیتز» (Zazie Beetz) در نقش «دومینو» (Domino) و «جاش برولین» (Josh Brolin) در نقش «کیبل» (Cable) حضور خواهند داشت. ددپول 2 در تاریخ «1 ژوئن 2018» (11 خرداد 1397) به اکران سینماها در خواهد آمد اما تاریخ دقیق پخش سریال انیمیشنی ددپول مشخص نیست.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *