از آنجایی که سری MLB The Show در انحصار کنسول پلی‌استیشن 4 قرار دارند، بازی R.B.I. Baseball 17 بهترین انتخاب برای دارندگان دیگر پلتفرم‌ها است.

سری R.B.I. Baseball سابقه بسیار طولانی دارد و اولین نسخه از آن در سال 1980 منتشر شده است ولی حدود 20 سال نسخه دیگری از آن عرضه نشد تا اینکه در سال 2014 دوباره نسخه جدیدی از آن منتشر شد. بازی R.B.I. Baseball 17 یک تجربه آرکید برای علاقه‌مندان فراهم می‌کند و مانند MLB The Show یک عنوان شبیه‌ساز نیست و اگر به این ورزش علاقه دارید، این عنوان می‌تواند برای شما لذت بخش باشد.

آن دسته از دارندگان کنسول نینتندو سوئیچ که به مسابقات بیسبال علاقه دارند می‌تواند در تاریخ 5 سپتامبر (۱۴ شهریور) این عنوان را تهیه کنند. بازی R.B.I. Baseball 17 شامل 30 ورزشگاه مختلف و بیش از 1000 بازیکن بیسبال است و بازیکنان می‌توانند انتظار یک تجربه کامل را داشته باشند.

تصویری از کاور بازی نیر منتشر شده است که می‌توانید آن را در زیر تماشا کنید:

بازی R.B.I. Baseball 17

بازی R.B.I. Baseball 17 برای دارندگان نینتندو سوئیچ 30 دلار هزینه خواهد داشت که ده دلار بیشتر از قیمت بازی برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 است. با اینکه استودیو سازنده درباره این اختلاف قیمت ده دلاری صحبت نکرده است ولی خیلی از ناشران به دلیل هزینه‌های کارتریج و تعداد کم دارندگان نینتندو سوئیچ، هرینه بیشتری از بازیکنان طلب می‌کنند.

با تایید شدن بازی R.B.I. Baseball 17 برای نینتندو سوئیچ، طرفداران به سه عنوان ورزشی FIFA 18 (فوتبال)، NBA 2K18 (بسکتبال) و  R.B.I. Baseball 17 دسترسی خواهند داشت و احتمال دارد که در آینده عرضه Madden NFL نیز برای نینتندو سوئیچ تایید شود.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *