در جریان کامیک کان 2017، شرکت «مارول» (Marvel) پوستر جدیدی از فیلم Infinity War توزیع کرده است که در آن شاهد جزئیات جدید و جالبی هستیم.

این خبر بخش‌هایی از فیلم «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» (Spider-Man: Homecoming) را آشکار می‌سازد، پس اگر آن فیلم را مشاهده نکرده‌اید، از خواندن ادامه متن پرهیز کنید و فقط پوستر را مشاهده فرمایید.

سکانس پایانی فیلم بازگشت به خانه، نشان می‌دهد که «پیتر پارکر» (Peter Parker) به خواسته‌اش رسیده است: پذیرفته شدن از سوی «تونی استارک» (Tony Stark) و راه یافتن به گروه «انتقام جویان» (Avengers). تونی استارک حتی به او یک لباس مرد عنکبوتی جدید پیشنهاد می‌دهد که از لباسی که برای او در فیلم «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» (Captain: America: Civil War) طراحی کرده بود هم جذاب‌تر است. اما پیتر متوجه می‌شود که هنوز برای همکاری با ابرقهرمانان بزرگ آماده نیست و تصمیم می‌گیرد که پیشنهاد تونی استارک را رد کرده و برای مدت بیشتری، به کمک کردن به مردم عادی شهر نیویورک بپردازد.

ماجراجویی بزرگ بعدی مارول، فیلم Infinity War است و حال در جریان کامیک کان 2017، آن‌ها پوستر جدیدی از این فیلم منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهد، پیتر در نهایت به انتقام جویان پیوسته است و در بخشی از فیلم، همان لباس جدید را بر تن خواهد داشت. حداقل این پوستر به ما چنین می‌گوید:

هفته گذشته در جریان همایش D23، مارول تریلر جدیدی از فیلم Infinity War پخش کرد که احتمالا در کامیک کان 2017 هم شاهد بازپخش آن خواهیم بود. در صورت انتشار این تریلر، آن‌ را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

فیلم Infinity War در تاریخ «4 می 2018» (14 اردیبهشت 1397) به اکران سینماها در می‌آید و سپس، دنیای بزرگ سینمایی مارول با فیلم «مرد مورچه‌ای و واسپ» (Ant-Man and the Wasp) در تاریخ «6 جولای 2018» (15 تیر 1397)، فیلم «کاپیتان مارول» (Captain Marvel) در تاریخ «8 مارچ 2019» (17 اسفند 1397) و فیلم «انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت 2» (که احتمالا اسم جدیدی خواهد داشت) در تاریخ «3 می 2019» (13 اردیبهشت 1398) ادامه پیدا خواهد کرد.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *