بازی Tennis World Tour که به عنوان دنباله معنوی سری بازی‌های Top Spin معرفی شده، در مرحله ساخت و توسعه قرار گرفته است تا در سال 2018 برای کنسول‌ها و پی‌سی منتشر شود.

برای طرفداران مجموعه بازی‌های Top Spin، این رونمایی نه تنها آشکار ساخت که بازی Tennis World Tour یک «دنباله معنوی» است بلکه سازندگان و توسعه‌ دهندگان آن بازی‌های پرطرفدار نیز در ساخت‌اش نقش دارند.

برای این بازی که توسط استودیوهای «بیگ بن» (Bigben) و «برک پوئنت» (Breakpoint) در حال توسعه است، چند ویژگی نیز اعلام شده است. بازی Tennis World Tour به بازیکنان اجازه خواهد داد تا در نقش 30 تنیس‌باز مرد و زن مشهور جهان قرار بگیرند، از جمله «راجر فدرر» (Roger Federer)، «گائل مونفیلس» (Gael Monfils)، «آنجلیک کربر» (Angelique Kerber) و «گاربینیه موگوروزا» (Garbine Muguruza).

همچنین اعلام شده است که بازی Tennis World Tour یک شبیه‌ ساز تنیس خواهد بود و کاملا به اصول این ورزش پایبند است. شما در این بازی خواهید توانست از سبک‌ها و استراتژی‌های متنوعی برای پیروزی استفاده کنید.

سازندگان این عنوان که سابقه کار بر روی Top Spin 4 را دارند، در مورد آن گفته‌اند:

هدف ما این است تا به همه طرفداران تنیس عنوانی را ارائه کنیم که ارزش شور و اشتیاق آن‌ها را داشته باشد. سطح کیفیت، محتوای غنی و مکانیک‌هایی که برای بازی Tennis World Tour در نظر گرفته‌ شده‌اند، شما را مطمئن خواهد ساخت که با یکی از بهترین شبیه سازهای ورزشی موجود رو به رو می‌شوید.

این بازی قرار است در نمایشگاه «گیمزکام» (Gamescom) سال جاری میلادی حضور داشته باشد و در آن‌جا جزئیات بیشتری از آن منتشر خواهد شد. در صورت انتشار اخبار مرتبط با این بازی، آن‌ها را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

گیم شات

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *