بازی UFC 3 که در واقع سومین قسمت از مجموعه بازی‌های شبیه سازی هنرهای رزمی (MMA) شرکت EA به شمار می‌رود، در سه ماه چهارم سال مالی 2018 (اوایل سال 2018 میلادی) منتشر خواهد شد.

با این تفاسیر، باید بین ماه‌های ژانویه تا مارس سال 2018 منتظر انتشار این عنوان باشیم. به نظر می‌رسد که شرکت EA قصد دارد قسمت جدیدی از این مجموعه را هر 2 سال یک بار منتشر کند. قسمت اول بازی UFC در سال 2014 و قسمت دوم آن در اواسط مارس 2016 منتشر شده است. EA در سخنان خود، نامی از پلتفرم پی‌سی به میان نیاورد و فقط به کنسول‌های نسل هشتم اشاره کرد؛ بنابراین، می‌توان گفت که بازی UFC 3 نیز همانند دو قسمت قبلی، برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد.

بازی UFC 3

لازم به ذکر بوده که بازی UFC 3 تنها عنوان شرکت E3 است که در بازه زمانی مورد نظر منتشر خواهد شد و تا به این لحظه عنوان دیگری از طرف این شرکت برای انتشار در اوایل سال 2018 مشخص نشده است. فراموش نکنیم که شرکت E3 ناشر بسیار بزرگی به شمار می‌رود و همزمان بر روی چندین پروژه نظارت دارد، بعید نیست که تا سال بعد، چند عنوان معرفی نشده نیز منتشر کند. در اخبار گذشته به این موضوع اشاره کردیم که بازی جدید استودیوی بایوور (که در سبک ماجراجویی قرار گرفته و دنیای مخصوص به خود را خواهد داشت) تاخیر خورده است و نباید انتظار داشت تا در سال 20188 منتشر شود.

اگر نگاهی به سال مالی جاری بیندازیم، متوجه خواهیم شد که شرکت E3 تا ماه جولای (تیر) هیچ عنوانی را منتشر نخواهد کرد. اما سه ماهه بعدی سال بسیار شلوغ خواهد بود و برای اولین بار 4 عنوان ورزشی این شرکت در بازه زمانی مذکور منتشر خواهند شد. این بازی‌های ورزشی عبارت انداز: Madden NFL، NHL، FIFA  و NBA.

طرفداران بسکتبال از سال 2015 تاکنون منتظر انتشار قسمت جدیدی از بازی NBA Live هستند. EA قبلا اعلام کرده بود که قسمت جدید این عنوان در اوایل سال 2017 منتشر خواهد شد، اما تا فصل پاییز با تاخیر مواجه شده و اکنون با نام NBA Live 18 منتشر می‌شود.

این شرکت در سومین 3 ماهه سال مالی جاری (از اکتبر تا دسامبر 2017) 2 عنوان مطرح و محبوب را منتشر خواهد کرد؛ Star Wars Battlefront 2 که در تاریخ 17 نوامبر (26 آبان) امسال و قسمت بعدی بازی Need for Speed که در اواخر سال 2017 منتشر خواهد شد. استودیوی سازنده این بازی مسابقه‌ای اعلام کرده است که بازیکنان می‌توانند در این قسمت به صورت آفلاین به مسابقه بپردازند.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *