بر اساس گزارش پایگاه خبری «ورایتی» (Variety)، «پیتر دینکلیج» (Peter Dinklage) و «جیمی دورنان» (Jamie Dornan) قرار است در فیلمی به نام «شام من با هرو» (My Dinner With Hervé) که ساخته شبکه‌ی کابلی «اچ‌بی‌او» (HBO) خواهد بود، ایفای نقش کنند.

این دو که آن‌ها را بیشتر به خاطر حضورشان در سریال «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) و فیلم «پنجاه سایه خاکستری» (Fifty Shades of Grey) می‌شناسیم، قرار است در فیلم تلویزیونی که شبکه HBO آن را خواهد ساخت حضور یابند. هنوز هیچ تاریخ انتشار رسمی برای فیلم اعلام نشده است.

فیلم My Dinner With Hervé داستان یک رابطه دوستی میان یک روزنامه‌نگار جنگنده به نام دنی تیت (با هنرنمایی جیمی دورنان) و یک بازیگر به نام هرو ویلپچیز (با هنرنمایی پیتر دینکلیج) در یک شب طوفانی لس آنجلس را به تصویر می‌کشد. هرو ویلچیز یکی از معروف‌ترین کوتوله‌های جهان است که در آن شب زندگی هر دو آن‌ها تغییر پیدا خواهد کرد.

سریال محبوب شبکه HBO یعنی Game of Thrones سیزده قسمت پایانی خودش را پیش رو دارد و تابستان امسال پخش فصل هفتم آن آغاز خواهد شد و این در حالیست که احتمال ساخت چهار اسپین‌آف مختلف برای این سریال محبوب وجود دارد.

این فیلم بر اساس داستانی نوشته «ساشا گرویسی» (Sacha Gervasi) و «شان مکالی» (Sean Macaulay) خواهد بود و گرویسی به‌ عنوان نویسنده و کارگردان آن انتخاب شده است.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *