خانه ورزش اخبار ورزش بایرن مونیخ ۳ – ۰ فرانفکورت؛ گامی بلند برای کسب پنجمین قهرمانی متوالی

بایرن مونیخ ۳ – ۰ فرانفکورت؛ گامی بلند برای کسب پنجمین قهرمانی متوالی

0

بایرن مونیخ در هفته بیست و چهارم بوندس لیگا موفق شد در زمین خود فرانکفورت را با نتیجه ۳-۰ شکست دهد و اختلاف امتیاز خود با لایپزیگ در رده دوم را به ۱۰ امتیاز برساند. لایپزیگ در بازی همزمان در زمین خود ۱-۰ مغلوب وولفسبورگ شد.

بازی در نیمه اول با برتری نسبی فرانکفورت همراه بود اما این بازیکنان بایرن مونیخ بودند که در دقایق پایانی این نیمه روی غفلت بازیکنان تیم میهمان موفق به زدن دو گل شدند. در نیمه اول بازی بازیکنان خط هافبک بایرن مونیخ بارها مرتکب اشتباه های ساده شدند و روی همین اشتباهات چندین بار دروازه نویر به صورت جدی تهدید شد.

نیمه دوم را فرانفکورت آغاز کرد و خیلی زود تیرک دروازه بایرن مونیخ به لرزه درآمد اما در ادامه این بازیکنان بایرن مونیخ بودند که موفق به زدن گل سوم هم شدند. پس از این گل تا حد زیادی از فشار حملات فرانفکورت کاسته شد و بازیکنان بایرن مونیخ به صورت کامل توپ و میدان را در اختیار گرفتند.


لحظات حساس بازی

 دقیقه ۲: آنته ربیچ در موقعیتی عالی از درون محوطه جریمه بایرن مونیخ توپ را به آسمان زد.

 دقیقه ۱۹: برانمیر هرگوتا پس از جا گذاشتن نویر در آستانه باز کردن دروازه بایرن مونیخ قرار گرفت اما تکل به موقع و عالی هوملس مانع از باز شدن دروازه خالی نویر شد.

 دقیقه ۳۸: توماس مولر از غفلت مدافعین فرانکفورت استفاده کرد و پس از ورود به محوطه جریمه با پاس عرضی عالی توپ را مقابل دروازه خالی به لواندوفسکی رساند و مهاجم لهستانی برای زدن گل اول بازی آسان ترین کار ممکن را در پیش داشت.

 دقیقه ۳۹: سانتر عالی ربیچ مقابل دروازه بایرن به هرگوتا رسید اما عدم تعادل مهاجم سوئدی مانع از به ثمر رسیدن گل مساوی شد.

 دقیقه ۴۱: داوید آلابا پس از جا گذاشتن تیموتی چندلر وارد محوطه جریمه فرانکفورت شد و با پاس عرضی مقابل محوطه شش قدم توپ را به کاستا رساند و ضربه هافبک برزیلی دروازه هاردکی را برای دومین بار باز کرد.

 دقیقه ۴۹: ضربه مولر از بالای سر هادرکی نزدیک بود تبدیل به گل سوم شود اما ماکوته هاسبه توپ را از روی خط دروازه به بیرون زد.

 دقیقه ۵۰: ضربه آنته ربیچ از درون محوطه جریمه به تیرك افقی دروازه برخورد كرد و به زمین برگشت.

 دقیقه ۵۵: ارسال كوتاه روبن درون محوطه به لواندوفسكی رسید و او پس از كنترل توپ با ضربه ای محكم گل دوم خود و سوم تیمش را به ثمر رساند.

 دقیقه ۶۷: روی پاس عالی روبن، لواندوفسكی از میانه میدات با هاردكی تك به تك شد اما ضربه او از كنار دروازه به بیرون رفت.

 دقیقه ۶۶: ضربه زمینی و دقیق دنی بلوم به زاویه مخالف با واكنش خوب نویر به كرنر فرستاده شد.


ترکیب دو تیم 

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *