خانه ورزش اخبار ورزش هرتابرلین ۲-۱ دورتموند؛ روند سینوسی شاگردان توخل ادامه دارد

هرتابرلین ۲-۱ دورتموند؛ روند سینوسی شاگردان توخل ادامه دارد

0

در ادامه بازی‌های این هفته بوندسلیگا، دورتموند در خانه هرتابرلین به مصاف این تیم رفته بود که درنهایت، با حساب ۲-۱ مغلوب حریفش شد.

هرتا برلین (۱-۳-۲-۴)

یارشتاین – پکاریک، لانگکمپ، آنتونی بروکس، پلاتنهارت – اشتارک، شیلبرد – هاراگوچی، داریدا، کالو – ایبیشویچ

دورتموند (۱-۲-۴-۳)

بورکی – بارترا، گینتر، اشملتسر – وایگل، کاسترو، گوئریرو، دورم –  کاگاوا، شورله – اوبامیانگ

دقایق حساس بازی:

دقیقه ۲: موقعیتی عالی برای شورله ایجاد شده بود اما ضربه وی از کنار دروازه و با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه۴: دومین موقعیت خطرناک دورتموند روی ضربه سر گینتر به بالای دروازه رفت. تیم میهمان تا همین جا ممکن بود ۲ گل به ثمر برساند.

دقیقه۱۱: گل اول برای هرتابرلین! اشتباه گینتر باعث شد ابیشوویچ صاحب توپ شده و به سوی دروازه برود. پاس زیبای وی به کالو باعث شد این بازیکن به راحتی دروازه دورتموند را باز کند.

دقیقه۱۵: واکنش عالی از بورکی! ضربه زیبای کالو از کنار محوطه جریمه به بالای دروازه می‌رفت که واکنش زیبای بورکی مانع از گل شدن این توپ شد.

دقیقه۳۰: دورتموند در این دقایق بر جریان بازی مسلط است اما نتوانسته موقعیتی جدی خلق کند. در سوی دیگر اما، هرتابرلین روی ضدحملات بسیار خطرناک نشان داده است. مخصوصا کالو که مشکلات زیادی برای دفاع دورتموند ایجاد کرده است.

دقیقه ۴۲: کماکان دورتموند به دنبال ایجاد موقعیت است اما دفاع خوب هرتابرلین و سردرگمی زنبورها، باعث شده این تیم نتواند روی دروازه حریف خطرساز شود.

دقیقه۵۰: موقعیت طلایی دیگری برای هرتابرلین که این بار ضربه شلبرد، از کنار دروازه به بیرون زده شد.

دقیقه۵۵: گل تساوی توسط اوبامیانگ! اشتباه خط دفاعی میزبان باعث شد توپ به کاگاوا برسد. وی با پاسی دقیق مهاجم تیمش را صاحب توپ کرد تا اوبامیانگ با یک ضربه زیبا به بالای دروازه، گل تساوی را به ثمر برساند.

دقیه ۶۳: در این دقایق دورتموند بر جریان بازی مسلط شده است و هرتابرلین نیز روی ضدحملات ابیشوویچ و کالو خطرناک نشان می‌دهد.

دقیقه ۶۹: موقعیت بسیارخوبی توسط اوبامیانگ ایجاد شده بود که توسط خود این بازیکن به کنار دروازه زده شد.

دقیقه۷۱: گل دوم برای هرتابرلین! خطای گینتر باعث شد میزبان موقعیتی روی یک ضربه ایستگاهی به دست بیاورد. ضربه فنی ماروین پلاتنهارت هم به زیبایی به بالایی دروازه زده شد تا حساب کار ۲-۱ شود.

دقیقه۷۹: شکاف خط دفاعی دورتموند بیش از پیش شده است و هرتابرلین روی ضدحملات خیلی خطرناک نشان می‌دهد. به خصوص ورود وایزر برای میزبان، خط دفاعی خسته دورتموند را حسابی کلافه کرده است.

دقیقه۸۴: روی حرکت خوب شورله، این بازیکن فرصتی عالی برای گلزنی داشت اما شوت وی با فاصله کمی به بیرون رفت.

درنهایت این بازی با پیروزی ۲-۱ هرتابرلین به پایان رسید.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *