یک دلال یونانی با نام Public.gr قیمت کنسول جدید مایکروسافت یعنی Xbox Scorpio را 549 یورو ثبت کرد. آیا این همان قیمت رسمی است یا باز هم یک شایعه‌ی بی اساس؟

چند هفته‌ی پیش مایکروسافت به طور رسمی اطلاعاتی از پروژه‌ی Scorpio منتشر کرد، در این اطلاعات مشخصات سخت‌افزاری کنسول اعلام شد به علاوه‌ی تاریخ تقریبی عرضه که اواخر 2017 می‌باشد. در کنار شکل ظاهری کنسول اصلی‌ترین سوالی که بی‌جواب ماند قیمت Scorpio است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameTransfer با‌توجه به شایعه‌ی جدید، دلال یونانی از قیمت اصلی Scorpio پرده‌برداری کرد؛ این خرده‌فروشی قیمت کنسول بعدی مایکروسافت را 5499 یورو اعلام کرد. این قیمت برای یک کنسول خانگی بسیار بالا است اگر مایکروسافت بخواهد کنسول خود را با این قیمت عرضه کند ریسک بزرگی را متحمل شده است.

این اولین باری نیست که یک خرده‌فروشی اینترنتی قیمت پروژه‌ی Scorpio را مشخص کرده است چند روز پیش نیز یک دلال اسپانیایی با نام Xtralife  قیمت را 399 یورو اعلام کرد اما پس از مدتی این قیمت را برداشت.

مایکروسافت قبلاً اعلام کرده بود که پروژه‌‌ی Scorpio قیمتی منصفانه خواهد داشت اما با توجه به مشخصات فنی به نظر نمی‌رسد آنچنان هم منصفانه باشد.

فعلا تنها کاری که می‌توانیم بکنیم صبر کردن است؛ طبق اعلانات مایکروسافت معرفی کامل Scorpio  که شامل قیمت، طراحی و تاریخ عرضه‌ی کنسول می شود برای مراسم E3 2017 در نظر گرفته شده است.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *