خانه ورزش اخبار ورزش برانکو: وظیفه ما برد الوحده است، آن‌ها علی کریمی امارات را در اختیار دارند!

برانکو: وظیفه ما برد الوحده است، آن‌ها علی کریمی امارات را در اختیار دارند!

0

برانکو ایوانکوویچ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دیدار مقابل الوحده برای ما یکی از مهم ترین بازی‌هاست. بچه‌ها همه صحیح و سالم هستند، به جز سامان نریمان جهان که کمی مشکل دارد. انصاری ۱۵ روز تمرین نکرده اما مشکلی ندارد و امیری هم به بازی می‌رسد.

برانکو افزود: بچه‌ها باانگیزه هستند و  ان‌شاءالله بازی را با برد به پایان می‌رسانیم. الوحده نیز قدرت خود را مقابل الریان نشان داد و تیمی که به فینال جام حذفی امارات رسیده، تیم خوبی است و به هر حال آنها هم به صعود امیدوار هستند اما وظیفه ما پیروزی است و دیگر هر چه که خدا بخواهد. حریف اماراتی یک تیم جوان و ‌آینده‌دار است با سه بازیکن خارجی خیلی خوب. یک بازیکن کویتی و بهترین گلزن امارات در ترکیب این تیم حضور دارد. ضمن اینکه اسماعیل مطر هم است که در واقع علی کریمی آنهاست و می‌دانیم بازی سختی خواهیم داشت.

وی در مورد حضور هواداران، گفت: انتظار یک استادیوم پر از هوادار را داریم و یک حمایت بزرگ چرا که هواداران در تمام طول فصل از ما حمایت کردند و دوست داریم همه با هم یکبار دیگر با نتیجه‌‌ای که به دست می‌آید شادی کنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه با استراحت دادن به بازیکنانش در دیدار با سیاه جامگان شائبه‌های زیادی به وجود آمد و هجمه‌هایی ایجاد شد، گفت: واقعاً معنی این انتقادها را نمی‌فهمم. آیا باید ریسک می‌کردیم تا بازیکنان اصلی مصدوم شوند؟ ما سه روز دیگر بازی داریم و طبیعی است که به اصلی‌ها استراحت دهیم. از سوی دیگر ۶، ۷ ملی‌پوش داریم که حتی یک روز هم استراحت نکردند حتی در عید نوروز. آنها تعطیلات  هم در تیم ملی بودند. همه تیم‌ها این طور هستند. تا جایی که شرایط ایجاب کند باید به به آنها استراحت داد. در نهایت بازی با سیاه‌جامگان هم دست ما بود و ما بهتر بودیم اما یک گل اتفاقی خوردیم. طبیعی است آنها هم موفق شدند گل بزنند.

وی افزود: اگر کسی ناراحت است این مشکل خودش است. اگر آنها بودند چه می‌کردند؟ خود ایشان (رو به خبرنگار) یک ماه پیش از من پرسید که آیا در بازی آخر لیگ بازیکنان جوانتان را می‌گذارید؟

برانکو در مورد اینکه چرا جوانان پرسپولیس به تیم ملی جوانان دعوت نمی‌شوند، گفت: از این موضوع خبر ندارم از سرمربی تیم ملی بپرسید.

وی در مورد اینکه آیا انصاری و امیری به بازی با الوحده می‌رسند یا خیر، گفت: آنها امروز هم ذخیره نبودند و همه بازیکنان سالم هستند، فقط این دو یک مقدار تمرین کم دارند که باید ببینیم چه می‌شود. همه باید وظیفه خود را انجام دهند و با شادابی و انگیزه کار کنند. ضمن اینکه دو روز تا بازی فرصت مانده است.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه قبلاً گفته بود ایرانی‌ها بازیکنان احساسی هستند و این موضوع باعث نمی‌شود تا احتمالاً آنها در بازی با الوحده در صورتی که عقب بیفتند از لحاظ روحی دچار مشکل شوند، گفت: بازیکنان ایرانی احساسی، انگیزه‌ای و باانرژی هستند و این خیلی بهتر است تا اینکه اصلاً انرژی نداشته باشند. بازی با الهلال دیدید که چه بازی باکیفیتی انجام دادند و با همان احساس، بازی را کنترل کردند و روشی که می‌خواستیم را به اجرا در آوردند، یعنی ترکیبی از پرسینگ و بازی تهاجمی که در نهایت الهلال فقط یک شانس ایجاد کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که احتمال تبانی بین الهلال و الریان در روز آخر وجود دارد، گفت: فکر نمی‌کنم این طور شود و من خودم را درگیر این مسائل نمی‌کنم. من مربی‌ام و چه کسی جرأت می‌کند به من بگوید تبانی کن یا خوابش را هم نمی‌بینم که به بازیکنانم بگویم بی‌خیال شوید. برای ما بازیکنان و مربیان این مسائل شدنی نیست. از طرفی الهلال می‌خواهد اول شود تا با استقلال خوزستان بازی کند در غیر این صورت مجبورم با لخویا که تیم قوی‌تری است بازی کنم بنابراین دنبال نتیجه خوب هستم تا اول شوم.

برانکو افزود: من خودم را درگیر این مسائل نمی‌کنم و فقط دوست دارم خوب بازی کنیم و ببریم. دیگر هر چه که خدا می‌خواهد همان می‌شود.

سرمربی پرسپولیس در مورد ممنوع‌الخروجی‌اش از ایران، گفت: نه چنین چیزی نیست. من ارتباطی با مالیات ندارم چون مالیات مشکل من نیست

وی در مورد اینکه گفته می‌شود پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا مجوز گرفته است و شخصی نمی‌تواند از ایران خارج شود،‌ گفت: من مشکلی با اداره مالیات ندارم چون مالیات پرداخت‌کننده من نیستم و قرار است باشگاه آن را پرداخت کند.

برانکو درباره جذب خلیل‌زاده و منشا اظهار داشت: اینها را ول کنید الان فقط الوحده!

وی در پایان در مورد خواننده‌ای که برای آهنگ خوانده است، گفت: این خواننده کیست، حالا آهنگ او را گوش می‌دهم.

 

فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *