Snapchat اقدام به رونمایی از اولین محصول سخت افزاری خود نمود. این محصول Snapchat Spectacles نام دارد و در ادامه به بررسی عینک اسنپ چت خواهیم پرداخت.

این عینک اولین محصول سخت افزاری اسنپ چت به حساب می‌آید. از نظر ظاهری با عینک‌های آفتابی موجود در بازار تفاوت خاصی ندارد. بزرگترین تفاوت آن مربوط می‌شود به لنز دوربین تعبیه شده کنار شیشه‌ها. این دوربین می‌تواند تا 10 ثانیه ویدئو ضبط کرده و به اشتراک بگذارد. دسترسی به این عینک چندان آسان نبود ولی ما تجربه کار با آن را با شما دوستان عزیز به اشتراک می‌گذاریم.

بررسی عینک اسنپ چت

استفاده از اسنپ چت برای بسیاری از مردم حالتی مفرح و سرگرم کننده دارد. نرم افزار Snapchat به شما این اجازه را می‌دهد که فعالیت و لحظه‌های خود را به شکلی فانتزی و غیر معمول با دوستان خود به اشتراک بگذارید. شما می‌توانید به وسیله عینک اسنپ چت تا 10 ثانیه ویدئو ضبط کرده و توسط نرم افزار به اشتراک بگذارید. می‌توانید این ویدئو را در قالب My Story با تمام دوستان خود به اشتراک بگذارید.

بررسی عینک اسنپ چت

بررسی عینک اسنپ چت بسیار دشوار بود زیرا این عینک توسط دستگاه‌های خودکاری مانند عابر بانک در سطح شهر به فروش می‌رسد. این دستگاه‌ها Snapbot نام دارد. شما با مراجعه به وبسایت Snapchat.com می‌توانید نزدیک‌ترین Snapbot را بیابید. با مراجعه به این دستگاه‌ها با صف‌های بسیار طولانی مواجه خواهید شد. پس از انتظار فراوان موفق به دریافت یکی از آن‌ها شدیم. قیمت عینک اسنپ چت 130 دلار است. این عینک درون یک جعبه زرد رنگ به مشتریان ارائه می‌شود. این قاب علاوه بر محافظت، عینک شما را شارژ می‌نماید. هنگامی که شارژ عینک شما تمام شود  می‌توانید با قرار دادن عینک درون قاب آن را شارژ نمایید. پین‌های کوچکی بر روی مفصل دسته قرار داده شده‌اند که با اتصال به پین‌های درون قاب، شارژ عینک آغاز خواهد شد.

بررسی عینک اسنپ چت

درون قاب یک راهنما قرار داده شده است. ابتدا باید دکمه بر روی عینک را فشار داده سپس وارد نرم افزار شده و به وسیله WiFi یا بلوتوث ارتباط میان عینک و تلفن هوشمند را برقرار نمایید. این عینک با اندروید و iOS کاملا سازگار می‌باشد. درون قاب یک دستمال به شکل لوگوی اسنپ چت برای پاک کردن شیشه‌های عینک قرار داده شده است. در نهایت یک کابل شارژ هم درون قاب گذاشته شده است.

بررسی عینک اسنپ چت

هنگامی که عینک را با تلفن هوشمند خود همگام می‌نمایید می‌توانید به وسیله دکمه‌ی تعبیه شده بر روی دسته سمت چپ عینک اقدام به ضبط ویدئوی 10 ثانیه‌ای نمایید. متاسفانه پس از بررسی عینک اسنپ چت متوجه شدیم که این عینک تنها در یک اندازه قابل خریداری می‌باشد و ممکن است برای شما کوچک یا بزرگ باشد. گیره بالای دماغ هم می‌تواند اندکی دید شما را مخدوش کرده و توجه شما را به خود جلب نماید. این مورد چندان با اهمیت نیست و پس از مدتی به آن عادت خواهید نمود.

در صورتی که از نرم افزار اندرویدی Snapchat بهره می‌برید می‌توانید برای استفاده از عینک وارد بخش Memories شوید. بخش جدیدی برای عینک اسنپ چت ایجاد شده که به شما این امکان را می‌دهد تا خودتان انتخاب نمایید که ویدئوی خود را به My Story ارسال کنید یا آن را مستقیما برای شخص خاصی ارسال نمایید. هنگامی وارد بخش Memories شوید می‌توانید ویدئو را به صورت معمولی یا تمام صفحه مشاهده کنید. در صورتی که ویدئو را درون گالری ذخیره نمایید یا برای کسی ارسال کنید یک قاب دایره‌ای به اطراف ویدئو افزوده خواهد شد. این قاب دایره‌ای چندان جالب نیست و می‌تواند اوقات شما را تلخ نماید. خوشبختانه دوربین ویدئوها را به صورت تمام صفحه ضبط می‌نماید پس می‌توان امید داشت که در آینده‌ای نه چندان دور، نرم افزار به شما اجازه دهد تا این قاب بیهوده را حذف نمایید.

بررسی عینک اسنپ چت

سمت چپ عینک یک دایره نورانی قرار گرفته که هنگام فیلم برداری روشن می‌شود و دیگران را نسبت به فعالیت شما آگاه می‌سازد. این ترفند توانسته اندکی از نگرانی‌ها بابت حریم خصوصی را کاهش دهد. در واقع این نور به شکلی روشن می‌شود که جلب توجه کرده و همه اطرافیان از فعالیت شما آگاه می‌گردند. همزمان با پایان یافتن ضبط ویدئو، این نور هم خاموش می‌شود.

بررسی عینک اسنپ چت

در صورتی که دوبار بر روی دسته ضربه بزنید از وضعیت باتری آگاه خواهید شد. براساس بررسی عینک اسنپ چت توسط ما به این نتیجه رسیدیم که عمر باتری آن بسیار عالی بوده و جای هیچ گونه نگرانی را برای کاربر ایجاد نمی‌کند. استفاده از عینک اسنپ چت درون محیط‌های داخلی و کم نور به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود زیرا شیشه‌های عینک دودی بوده و دید شما را مختل می‌کند. تنها زمانی که تصمیم دارید ویدئو ضبط کنید آن را بر روی چشم خود قرار دهید.

بررسی عینک اسنپ چت

این بود بررسی عینک اسنپ چت ! این عینک بسیار ساده بوده و کار با آن ساده و دقیق می‌باشد. در صورتی که می‌خواهید لحظات شاد و مفرح خود را با عزیزانتان به اشتراک بگذارید حتما این عینک را تهیه نمایید. قیمت عینک اسنپ چت حدود 130 دلار است. مشخصات عینک اسنپ چت به گونه‌ای است که فیلم ضبط شده درست از زاویه دید کاربر می‌باشد زیرا دوربین آن دارای زاویه دید 115 درجه‌ای می‌باشد. با توجه به کیفیت و کارایی می‌توان گفت که قیمت عینک اسنپ چت چندان گران نیست زیرا توانسته‌اید با این مبلغ علاوه بر یک دوربین فیلم برداری، یک عینک آفتابی زیبا و باکیفیت را تهیه نمایید.

techmix

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *