همانطور که می‌دانید مدتی قبل شرکت CI Games یک بروزرسانی برای بازی Sniper: Ghost Warrior 3 منتشر کرده بود که متاسفانه پیاده‌سازی آن بر روی بازی موجب شده فایل‌های ذخیره بازیبازان با مشکلاتی روبرو شود. وجود این مشکل عجیب بدون شک بسیاری از دارندگان نسخه رایانه‌های شخصی بازی را عصبانی کرد و به همین خاطر شرکت سازنده قصد دارد بزودی یک بروزرسانی جدید برای بازی منتشر کند تا بوسیله آن بتواند این مشکلات بوجودآمده را برطرف سازند.

شرکت CI Games در بیانیه‌ای در این رابطه اعلام کرده است:

بخاطر بوجود آمدن یک سری مشکلات در بروزرسانی قبلی که برای بازی منتشر کرده بودیم، در حال کار بر روی یک بروزرسانی جدید هستیم تا وضعیت را به حالت اول بازگردانیم.

ما در حال حاضر مشغول ساخت یک بروزرسانی بزرگ‌تر برای نسخه رایانه‌های شخصی بازی هستیم. این بروزرسانی بزودی منتشر خواهد شد. در این بروزرسانی مشکلات مربوط به فایل‌های ذخیره شما رفع می‌شود و شاهد پیشرفت‌هایی نیز خواهیم بود.

به‌خاطر داشته باشید اگر تاکنون بازی Sniper: Ghost Warrior 3 را شروع نکرده‌اید پس جای نگرانی نخواهید داشت زیرا بازی به نسخه قدیمی‌تر بازخواهد گشت اما اگر بروزرسانی بازی را تهیه کرده بودید باید منتظر بروزرسانی جدیدتر باشید تا مشکلات شما رفع شود.

همانطور که مطالعه کردید شرکت CI Games اعلام کرده است در بروزرسانی جدید شاهد بهبود عملکرد بازی از جهات مختلف نیز خواهیم بود. بازی Sniper: Ghost Warrior 3 در تاریخ ۲۵ ماه آوریل برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر شده بود.

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *