خانه بازی اخبار بسته الحاقی بعدی Titanfall 2 شامل نقشه‌ها و تایتان‌ جدید می‌شود

بسته الحاقی بعدی Titanfall 2 شامل نقشه‌ها و تایتان‌ جدید می‌شود

0

اخبار زیادی از سوی توسعه‌ دهندگان تایتان فال ۲ یعنی استودیو Respawn منتشر می‌شود؛ آن‌ها به تازگی از محتوای جدیدی که کاربران آن را در طول سال دریافت خواهند کرد، رونمایی کردند.

این محتویات شامل ۲ نقشه جدید برای بخش چندنفره، نقشه جدید برای مُد Live Fire، یک تایتان و دو پوسته پرایم جدید برای تایتان‌ها می‌شوند. طبق وعده‌های این استودیو، تمامی این محتویات (به جز پوسته‌های پرایم) رایگان خواهند بود.

توسعه دهندگان در وب‌سایت رسمی خود تایید کردند که محتوای جدید در بازه زمانی بین اردیبهشت تا تیر ماه عرضه خواهد شد البته آن‌ها با گفتن “به شما روند کار خود را نشان می‌دهیم تا ببینید روی چه چیزی کار می‌کنیم” کمی شور و اشتیاق ما را بیشتر کردند! حدس و گمان‌هایی بین کاربران رد و بدل می‌شد که این استودیو به علت فروش پایین تایتان فال ۲ دیگر از این بازی پشتیبانی نخواهد کرد اما آن‌ها با صراحت تمام اعلام کردند که نه تنها طی سال از بازی حمایت کرده، بلکه نسخه‌های محدود آزمایشی نیز در اختیار کاربران قرار خواهند داد.

 

 

Respawn با عرضه به‌روزرسان بعدی، تغییراتی در بازی همراه با ویژگی‌های جدید اعمال خواهد کرد:

  • لول لازم برای Generation به ۱۰۰ افزایش خواهد یافت
  • حالت‌های بازی Private Match با افزودن مد‌های Live Fire و Coliseum بیشتر می‌شود
  • فرقه (Faction) جدید
  • حالت بازی Marked for Death
  • اِکسِکیوشن‌های (execution) جدید توسط پایلِت‌ها
  • اعمال اصلاحات بیشتر در بخش‌های matchmaking و مدت زمان انتظار برای شروع بازی
  • رنگ‌های جدید اسلحه، پوسته‌ها و اقلام جدید برای خرید.
  • و ویژگی‌های بیشتر!

طبیعتا، اطلاعات بیشتری از این محتوای رایگان در دسترس قرار می‌گیرد، پس منتظر به‌روزرسانی‌های بیشتر باشید! تایتان فال ۲ هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی، اکس باکس وان و پلی استیشن ۴ در دسترس است. این بازی به تازگی بسته الحاقی Colony Reborn را در ماه گذشته دریافت کرده که نقشه ریمستر شده Colony از نسخه اول این بازی را به تایتان فال ۲ اضافه می‌کند. همچنین اِکسِکیوشن جدیدی به نام Curb Check و یک اسلحه جدید که بسیار با حالت‌های بازی کاربران تطبیق پذیر است (R-101)، از محتویات این بسته به شمار می‌روند.

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *