مقاله‌های متعددی برای بازی‌های سبک وحشت برای بازی‌ها و پلتفرم‌های مختلف نوشته شده اما حالا با توجه به محبوبیت‌ گوشی‌ های هوشمند، این سبک نیز پای خود را به پلتفرم‌های موبایل گذاشته و طرفداران مختص به خود را دارد. به مرور زمان و با پیشرفت تکنولوژی در ساخت بازی‌ها همراه با ساخت گجت‌ها و وسیله‌هایی مانند واقعیت مجازی، توسعه دهندگان تمایل بیشتری به ساخت بازی بر روی پلتفرم موبایل در سبک ترسناک پیدا کردند. در این مقاله بهترین بازی‌های ترسناک اندروید را معرفی می‌کنیم.

بازی Another World

Another World

جهان دیگر (Another World) پورت شده از یک بازی قدیمی در سال ۱۹۹۰ میلادی است که شما را در نقش یک دانشمند قرار می‌دهد که در دنیایی دیگر با داستانی عجیب در حال زندگی است. این بازی با ورودش در آن سال‌ها سر و صدای زیادی با داستانش به پا کرد. در زمانی که شما در حال حل کردن پازلی هستید تا راه خانه را پیدا کنید، گرگی به شما حمله می‌کند و اتفاقاتی رخ می‌دهد که هیجان بازی را دوچندان می‌کند. این بازی به خودی خود ترسناک نیست اما فضا و مکان‌هایی که بازی در آن جریان دارد شما را دچار یک ترس برای بقا می‌کند. بازی Another World با پازل‌ها و تله‌های متعدد خود شما را به چالشی عمیق فرو می‌برد. این بازی را می‌توانید با قیمت ۳.۹۹ دلار خریداری کنید.

دانلود بازی Another World

بازی Dead Effect 2

Dead Effect 2

این بازی در سبک شوتر تخیلی در ژانر وحشت ساخته شده که شما را در نقش یکی از ۳ کارکتر اصلی بازی قرار می‌دهد تا با ارتقا سطح خود و با پیدا کردن اسلحه‌های متنوع در بازی به سراغ موجودات ترسناک داستان بازی بروید. در این بازی شما پا به دالان‌های ترسناک و تاریک می‌گذارید تا در برابر دشمنان خود که تعدادی از آن‌ها را بیگانه‌ها تشکیل می‌دهند به چالش کشیده شوید. Dead Effect 2 نسبت به نسخه پیشین خود از گرافیک بسیار بالایی با استانداردهای روز ساخته شده است که اگر شما دستگاهی داشته باشید که از کارت گرافیکی انویدیا بهره‌مند باشد، می‌توانید آن را با گرافیک بالاتری نسبت به حالت عادی بازی کنید. این بازی یک شوتر در ژانر وحشت است که شما می‌توانید آن را به صورت رایگان به اضافه پشتیبانی از خرید درون برنامه‌ای دانلود کرده و ساعت‌ها با آن سرگرم شوید.

دانلود بازی Dead Effect 2

بازی Distraint

Distraint

گروکشی (Distraint) یکی از بازی‌های جدید است که در این سال‌ها برای تلفن‌های هوشمند ساخته شده است. از ویژگی‌های این بازی می‌توان به گرافیک دستی آن اشاره کرد که به راحتی با مخاطب ارتباط برقرار می‌کند و همینطور کنترل بسیار ساده بازی که باعث می‌شود شما به آسانی به بازی کردن بپردازید. این بازی تلاش نمی‌کند که شما را با عناصر ترسناک کلاسیک بترساند، در حقیقت Distraint شما را از لحاظ روانی به چالش می‌کشد و باعث ترس شما می‌شود. گیم پلی بازی نسبت به رقبای دیگر مقداری کوتاه‌تر است ولی ارزش امتحان کردن را دارد. این بازی را می‌توانید با قیمت ۱.۴۹ دلار خریداری کنید.

دانلود بازی Distraint

بازی Five Nights at Freddy

Five Nights at Freddy’s series

بازی (Five Nights at Freddy’s) دارای پنج نسخه مختلف است که یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ترسناک در میان مردم شناخته می‌شود. این بازی از عناصر کلاسیکی مانند اتفاق غافلگیر کننده‌ای که باعث پریدن شما می‌شود استفاده می‌کند. وظیفه شما در این بازی نشستن در یک جایی و خیره شدن به ربات‌هایی است که قصد جان شما را کرده‌اند و شما باید با تمام وجود برای فرار از این مخمصه تلاش کنید. مکانیک نسخه‌های مختلف در بازی باهم تفاوت دارند، اما هسته اصلی این گیم به یک شکل است. شما می‌توانید هر نسخه را با قیمت ۲.۹۹ دلار خریداری کنید.

دانلود بازی Five Nights at Freddy’s

بازی Fran Bow series

Fran Bow series

Fran Bow یکی دیگر از بازی‌های ترسناک است که برای تلفن‌های هوشمند ساخته شده. یکی از ویژگی‌های اصلی این بازی داشتن خط داستانی متفاوت در هر قسمت است. بر خلاف بازی‌های دیگر که تمامی قسمت‌های آن‌ها یک هدف را دنبال می‌کنید، این بازی شما را با موضوعات مختلف رو به رو خواهد کرد. خط داستانی Fran Bow بیش از حد ترسناک نوشته شده که شما در آن نقش فردی را بازی می‌کنید که با خوردن دارویی وارد دنیای دیگری شده و داستان بازی را رقم می‌زند. شما می‌توانید هر قسمت در این مجموعه را با قیمت ۱.۹۶ دلار خریداری کنید.

دانلود بازی Fran Bow

بازی Into the dead

Into The Dead

این بازی با اتمسفر ترسناک خود می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای گیمر‌ها باشد. دویدن تا بی‌نهایت و فرار از دست زامبی‌های آدم‌خوار آدرنالین خون شما را به بالاترین حد خود می‌رساند. این بازی در یک جنگل پر از زامبی جریان دارد و مخاطب باید با دویدن از میان این موجودات وحشتناک از دست آن‌ها فرار کند. شما می‌توانید با پیدا کردن اسلحه در میان راه خود با کشتن زامبی‌ها احساس امنیت بیشتری کنید. این بازی به دلیل این‌که در سبک دونده (Runner) ساخته شده، بسیار اعتیاد آور است. Into The Dead از امکان خرید درون برنامه‌ای پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید این بازی را به‌صورت رایگان دانلود کنید.

دانلود بازی Into The Dead

بازی Limbo

Limbo

برزخ (Limbo) به‌عنوان یکی از بهترین بازی‌های ترسناک در حافظه افراد زیادی باقی مانده است. در این بازی شما در نقش یک پسربچه به دنبال خواهر گمشده خود خواهید بود. گرافیک مینیمالیستی بازی یکی از نقاط قوت آن به حساب می‌آید. گیم‌پلی limbo دارای معماهای مختلفی است که برای حل کردن بعضی از آن‌ها باید تمام تمرکز خود را بر روی بازی بگذارید. از ویژگی‌های این گیم می‌توان به اتمسفر وحشت‌آمیز آن، به‌دست آوردن دستاوردها (Achievement) و قابلیت ذخیر بازی به صورت اتوماتیک اشاره کرد. این بازی از دید تعدادی از مخاطبان دارای ساعات کمی گیم‌پلی است، اما با این وجود همچنان پیشنهاد می‌کنیم اگر limbo را تا به حال تجربه نکرده‌اید، آن را امتحان کنید. شما می‌توانید این بازی را با قیمت ۴.۹۹ دلار خریداری کنید.

دانلود بازی Limbo

بازی Octave

Octave

بازی Octave یکی دیگر از بازی‌های جدید به شمار می‌رود که در سبک ترسناک خودی نشان داده است. شما در نقش مردی بازی می‌کنید که در زمان اشتباه در مکانی اشتباه قرار گرفته است. این بازی را می‌توان جدا از عناصر وحشت خود به یک پازل با معماهایی عمیق و سبک اشیای پنهان تشبیه کرد. داستان وحشت‌آمیز بازی شما را به واقعیتی می‌کشاند که راه برگشتی در آن نیست. شما می‌توانید این بازی را بدون هیچ خرید درون برنامه‌ای با قیمت ۱.۹۹ دلار خریداری کنید.

دانلود بازی Octave

بازی The Walking Dead series from Telltale

The Walking Dead series from Telltale

مردگان متحرک یک مجموعه اپیزودیک در سبک ترسناک است که توسط کمپانی Telltale ساخته شده است. این بازی بر اساس سریال و کمیک بوک‌هایی با همین نام توسعه داده شده تا مخاطبان را در داستانی پر محتوا و سراسر هیجان رها کند. مردگان متحرک از لحظات نفس‌گیری تشکیل شده است که پس از تجربه آن‌ها یک نفس عمیق از ته دل می‌کشید و با خود به انتخابی که کرده‌اید، فکر می‌کنید. هر فصل از بازی شامل پنج قسمت است که شما باید آن‌ها را به ترتیب پشت‌سر بگذارید و به داستان فوق‌العاده آن بیشتر پی ببرید. در یک دنیای آخرالزمانی که خبری از هیچ موجود زنده‌ای نیست، شما باید از دست زامبی‌های با تمام وجود فرار کنید تا در اتفاقات بازی محو شوید. در هر فصل از این مجموعه شما می‌توانید قسمت اول آن‌را به صورت رایگان دانلود کرده و برای تجربه قسمت‌های بعدی باید آن‌ها را توسط قابلیت خرید درون برنامه‌ای خریداری کنید. همین‌طور شما می‌توانید کل فصل را با قیمت ۴.۹۹ دلار تهیه کنید.

دانلود بازی The Walking Dead series from Telltale

بازی Unkilled

Unkilled

این عنوان در میان بهترین بازی‌های سبک شوتر اول شخص بر روی تلفن هوشمند به حساب می‌آید. شما در این بازی بیش از ۱۵۰ مرحله برای کامل کردن پیش روی دارید. در Unkilled دشمنان شما از موجوداتی عجیب به همراه اربابان خشمگین خود و مکان‌هایی پر از زامبی که همه به دنبال شما هستند، تشکیل شده‌ است. گرافیک این بازی بسیار خوب از آب درآمده و مطابق استانداردهای روز ساخته شده است. یکی از ویژگی‌های این عنوان داشتن بخش چند نفره آنلاین است که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. شما می‌توانید Unkilled را به صورت رایگان به همراه امکان خرید درون برنامه‌ای تهیه کنید.

دانلود بازی Unkilled

zoomg

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *