کافیست بگردید تا برای هرچیز برنامه ای متناسب با آن بیابید. در این بینابین نباید ورزش های مرتبط با فصل زمستان را نادیده گرفت. از رفت و آمد اسکی بازها، گزارش بارش برف و یخبندان، مجلات سفری و ابزار ایمنی اسکی ما برخی از برنامه های حیاتی برای اسکی بازها را متناسب با دو سیستم عامل اندروید و iOS جمع آوری کرده ایم. پس پیش از آن که زمستان به پایان برسد به پیست اسکی بروید! و پوشیدن دستکش های زمستانه لمس کننده صفحه نمایش را فراموش نکنید.

  • (Mammut Safety (Android, iOS: Free

متخصص کوهنوردی اهل سوئیس ماموت را به عنوان اپلیکیشن کوهنوری ایمن را در اختیار کاربران گذاشته است. Mammut Safety ابلاغیه های بین المللی صادر شده ریزش بهمن و کولاک، امکان دسترسی سریع به راهنمای سطح خطر بر اساس مکان و گزارش شرایط را به کاربران داده است. علاوه بر این، برنامه شامل قطب نما، شیب سنج، ارتفاع سنج و یک دکمه به منظور برقراری تماس ضروری به امدادرسانی می باشد. همچنین این برنامه مختصات جغرافیاییتان را نشان می دهد.

  • (Ski & Snow Report (iOS: Free

برنامه Ski and Snow Report ارائه داده شده از Zumobi تازه ترین اخبار و اطلاعات درباره آب و هوا، بارش برف، اقامتگاه های تفریحی و مقصد دوستداران اسکی را گزارش می کند. برنامه دسترسی به پیش بینی ۵ روزه آب و هوا، جزئیات استراحتگاه ها و آمار دقیق از عمق برف و جزئیات مفید دیگر مانند نقشه های دنباله دار را امکان پذیر می کند.

  • (OpenSnow (Android, iOS: Free

از دیگر منابع قابل اعتماد گزارش آب و هوا و شرایط شیب پیست اسکی برنامه Open Snow می باشد که پیش بینی کوهستان ها و مسیرهای ایالات متحده، کانادا، ژاپن و اروپا را پوشش می دهد. این برنامه گزارشات مبنی بر پیش بینی های محلی، مقایسه استراحتگاه ها با یکدیگر، جستجو برای یافتن بهترین شرایط و هشدار اطلاعیه ها را امکان پذیر کرده است.

  • (SkiLynx (iOS: $2.99

SkiLynx به شما اجازه داده هرکجا که هستید با دوستان و سایر افراد اسکی باز در گروهتان به راحتی ارتباط برقرار کنید. این برنامه از طریق GPS و نقشه های دنباله دار دقیق به شما دشواری و درصد پائین بودن شیب ها را در زمان واقعی نشان می دهد. شما می توانید از طریق دستگاه تلفن همراه و ساعت هوشمندتان پیام های از پیش تعیین شده این برنامه را ارسال کنید.

زوم تک

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *