خانه ورزش اخبار ورزش بوسکتس: هنوز هیچ چیز مشخص نشده است

بوسکتس: هنوز هیچ چیز مشخص نشده است

0

هافبک تدافعی بارسلونا پس از پیروزی این تیم مقابل سوسیه داد اعلام کرد هنوز هیچ چیز قطعی نشده است و در دیدار برگشت شرایط سختی وجود خواهد داشت.

به گزارش وبسایت نود، بارسلونا پس از ۱۰ سال موفق شد در ورزشگاه آنوئتا مقابل رئال سوسیه داد به پیروزی برسد و در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری نتیجه خوبی کسب کند، سرخیو بوسکتس پس از این دیدار ضمن ابراز خوشحالی از این نتیجه اعلام کرد هنوز هیچ چیز قطعی نشده است و همه چیز به دیدار برگشت در نیوکمپ بستگی دارد:

از اینکه پس از مدت‌ها موفق شدیم در این ورزشگاه به پیروزی برسیم بسیار خوشحالم، نمایش خوبی داشتیم و در دفاع فوق العاده عمل کردیم و در حمله نیز زهر دار نشان دادیم. نتیجه خوبی کسب کرده‌ایم اما هنوز هیچ چیز قطعی نیست چراکه سوسیه داد تیم قدرتمندی است و می‌تواند شرایط سختی را رقم بزند. نتیجه خوبی کسب کردیم و مهم‌تر از هر چیز اینکه توانستیم دروازه مان را بسته نگاه داریم بسیار مهم است. تمام بازیکنان تیم از نتیجه بدست آمده و عملکرد تیم خوشحال هستند. می‌توانیم به خوبی دفاع کنیم و در حملات به حریف ضربه بزنیم، امیدواریم در دیدار برگشت با حمایت هواداران بتوانیم به مرحله بعد این مسابقات صعود کنیم.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *