خانه ورزش اخبار ورزش انریکه: در خط دفاعی عملکرد فوق العاده ای داشتیم

انریکه: در خط دفاعی عملکرد فوق العاده ای داشتیم

0

بارسلونا به لطف گل نیمار که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید موفق شد پس از ۱۰ سال سوسیه داد را در ورزشگاه خانگی اش شکست دهد تا لوییز انریکه پس از این دیدار از عملکرد بازیکنان بارسلونا ابراز رضایت کند.

به گزارش وبسایت نود، بارسلونا پس از یک دهه موفق شد سوسیه داد را در ورزشگاه آنوئتا شکست بدهد تا لوییز انریکه به یکی از خوشحال‌ترین مربیان جهان بدل شود. لوییز انریکه پس از این دیدار با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در خصوص این دیدار گفت:

برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی نخستین گام را محکم برداشتیم. با این حال دیدار برگشت نبرد سختی را پیش رو خواهیم داشت اما این پیروزی برای ما بسیار ارزشمند است چراکه در ورزشگاهی به دست آمده است که بازی کردن در آن همیشه برای ما دشوار بوده است. نمایش فوق العاده ای داشتیم، همه بازیکنان با تلاش بسیار در این دیدار ظاهر شدند، آن‌ها در تمام طول مسابقه با تمرکز بالا و بدون اشتباه ظاهر شدند. با این همه مهم‌تر از هر چیزی آن بود که در خط دفاعی عملکرد فوق العاده ای ارائه دادیم. سعی کردیم تا بیشتر در نیمه حریف توپ را به چرخش در بیاوریم تا از حملات سوسیه داد در امان باشیم. ضربات بلند سیلسن راهکار خوبی بود تا فشار از روی خط دفاعی برداشته شود و ارتباط خوبی با خط حمله برقرار شود. با این نتیجه، در دیدار برگشت سوسیه داد برای گلزنی به میدان خواهد آمد و ما نیز فرصت خوبی خواهیم داشت تا به آن‌ها ضربه وارد کنیم، با این تفاسیر دیدار جذابی را شاهد خواهیم بود.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *