عنوان For Honor روز گذشته منتشر شد اما تا 48 ساعت قبل از انتشار بازی، نسخه بتا در اختیار گیمرهای سراسر جهان قرار داشت. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، شرکت یوبی‌سافت بتازگی اعلام کرده است که بیش از 3 میلیون نفر نسخه بتا بازی را تجربه کرده‌اند.

این یک رکورد در سطح بازی‌های این شرکت نیست زیرا سال گذشته دوبرابر این آمار یعنی 6 میلیون نفر بتا بازی Division را تجربه کرده بودند اما بدون شک برای For Honor که گیم‌پلی خاص‌پسند‌تر و محدودتری نسبت به بازی جهان‌باز Division دارد، آمار خوبی محسوب می‌شود.

می‌توان پیش‌بینی کرد که این بازی بتواند از لحاظ تجاری یک موفقیت برای شرکت فرانسوی یوبی‌سافت باشد. اما با وجود اینکه نقدهای رسمی بازی هنوز منتشر نشده است، اما سایت IGN یک نگاه اولیه را از بازی منتشر کرده که با مطالعه آن می‌توان دریافت بازی بسیار موردتوجه منتقد این سایت قرار گرفته است. در بخشی از این مطلب آمده:

“بعد از صرف زمانی بیش از 40 ساعت در نسخه‌های آلفا و بتا بازی، براحتی می‌توانم بگویم که سیستم مبارزات For Honor تاکتیکی‌ترین و منعطف‌ترین سیستم، در سطح عناوین مبتنی بر سلاح‌های سرد است”

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *